خبرگزاری کار ایران

پیرموذن در جمع خبرنگاران:

وجبی از جنگل ابر برای جاده تخریب نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۹۱۷

شاید فراکسیون‌هایی مانند کشاورزی نظر دیگری داشته باشد و بخواهند جاده بکشند اما نظر اکثر مجلس منع ساخت جاده در جنگل ابر است.

نماینده مردم اردبیل گفت: مسئولانی که مصر به احداثجاده‌ای از میان جنگل ابر هستند٬ می‌تواند با تامین اعتبار اقدام به احداثتونل کامل در این منطقه بکنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، کمال‌الدین پیر‌موذن در حاشیه صحن علنی مجلس در جمع خبرنگاران گفت: اخیرا ۱۵۱ نماینده درنامه‌ای خواستار اجرایی شدن پروژه جاده جنگل ابر حدفاصل علی‌آباد و شاهرود شدند.

وی گفت: دراین رابطه هیاتی از مجلس به دعوت استانداری و سازمان محیط زیست برای بررسی به این شهر سفر کردند.

این نماینده مجلس گفت: در این هیات هیات رئیسه فراکسیون محیط زیست، تعدادی از نمایندگان کمیسیون کشاورزی، امنیت ملی و سیاست خارجی و عمران مجلس حضور داشتند.

وی گفت: در نهایت با توجه به نظر کارشناسان، اساتید و نماینده رهبری در استان و نظر هیات رئیسه فراکسیون محیط زیست به استناد قانون صیانت از جنگل‌ها و با توجه به مسئله اکوتورسیم در کشور قرار و اعلام شد که وجبی از جنگل ابر برای جاده تخریب نمی‌شود. البته مسئولانی که مصر به احداثچنین جاده‌ای هستند٬ می‌تواند با تامین اعتبار اقدام به احداثتونل کامل در این منطقه بکنند.

وی در پایان گفت: نظر مجلس و هیات رئیسه فراکسیون محیط زیست در این موضوع به هیچ وجه برنمی‌گردد البته شاید فراکسیون‌هایی مانند کشاورزی نظر دیگری داشته باشد اما نظر اکثر مجلس منع ساخت جاده در جنگل ابر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز