خبرگزاری کار ایران

بخشایش اردستانی در تذکر شفاهی:

وزیر صنعت قوانین مزاحم رونق تولید را از پیش رو بردارد

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۱۸۶

می‌توانم کارخانه‌ای را مثال بزنم که در شهرستان اردستان به ۶ هزار کیلو وات برق نیاز دارد و برای این کار مبلغی تقریبا ۱۰ میلیارد تومان از این کارخانه طلب کرده‌اند تا برق آن را راه‌ بیندازند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: یکی از مشکلات عدیده امروز جامعه ما، بیکاری است که موجب بی‌ثباتی شده و باعثمی‌شود که مشکلات زیادی به بار بیاید بنابراین مسئولان باید برای حل مشکلات مردم حریص باشند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، نماینده مردم اردستان در تذکری شفاهی با تبریک به مناسبت میلاد حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) گفت: مسئولان همیشه باید فکر کنند که از جنس مردمند و باید سختی‌های مردم آنها را نگران کند همانطور که پیامبر را نگران می‌کرد.

احمد بخشایش ادامه داد: یکی از مشکلات عدیده امروز جامعه ما بیکاری است که موجب بی‌ثباتی شده و باعثمی‌شود که مشکلات زیادی به بار بیاید بنابراین مسئولان باید برای حل مشکلات مردم حریص باشند.

وی با مورد خطاب قرار دادن وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: آقای وزیر، این وزارتخانه باید قوانینی را که مزاحم رونق تولید است، حذف کند. اما تاکنون دیده نشده است که در این مورد اقدامی صورت بگیرد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با انتقاد از مزاحمت‌های بخش خصوصی در صنعت و صنایع خاطرنشان کرد: می‌توانم کارخانه‌ای را مثال بزنم که در شهرستان اردستان به ۶ هزار کیلووات برق نیاز دارد و برای این کار مبلغی تقریبا ۱۰ میلیارد تومان از این کارخانه طلب کرده اند تا برق آن را راه‌ بیندازند. اگر چنین مطالبه‌ای قانونی است که خب همه تابع قانون هستیم اما اگر سلیقه‌ای است جلوی رشد صنعت و اشتغال را می‌گیرد.

وی در تذکری به وزیر نیرو سرعت بخشیدن به احداثخط لوله ۲۴ اینچی آب شرب اصفهان را خواستار شد. همچنین از وزیر راه و شهرسازی نیز خواستار احداثدو خط ریلی در حوزه انتخابیه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز