خبرگزاری کار ایران

نقوی حسینی مطرح کرد:

گزارش وزیر اطلاعات از مقابله با فعالیت گروه‌های تروریستی

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۹۰۳

همینطور در این جلسه مطرح شد که نیروهای امنیتی تاکنون به داعش اجازه نداده که حتی یک اقدام ضد امنیتی در کشورمان انجام دهد و در آینده نیز چنین اجازه‌ای به آنها داده نخواهد شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی از حضور وزیر اطلاعات در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: وزیر در این جلسه گزارشی از مقابله سربازان گمنام امام زمان(عج) با فعالیت‌ گروه‌های تروریستی ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، سیدحسین نقوی حسینی درباره جزئیات جلسه امروز کمسیون امنیت ملی گفت: در ابتدای جلسه امروز کمیسیون، ‌ بروجردی با اشاره به حضور اعضای کمیسیون در آخرین روز رزمایش ارتش جمهوری اسلامی و مشاهده اوج اقتدار و افتخارات نظام جمهوری اسلامی، از برگزار کنندگان رزمایش تقدیر و تشکر کردند.

وی ادامه داد: همچنین با اشاره به حضور کمیسیون در دیدار از دستاوردهای نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مشاهده زحمات و تلاش های آنها، از زحمات سردار خاکپور و نیروهای واحد رزمندگان و حافظان مرز های غرب و شرق تقدیر و تشکر کرد.

نقوی حسینی با بیان اینکه رییس کمیسیون امنیت ملی با اشاره به حوادثتلخ بحرین و ظلمی که امروز به مردم بحرین می‌رود، بازداشت شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت الوفاق را به شدت محکوم کرد، ادامه داد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ضمن محکوم نمودن بازداشت شیخ علی سلمان و برخورد خشونت بار با مطالبات مردم را محکوم می‌کند.

سخنگوی کمیسیون گفت: در ادامه جلسه رییس کمیسیون با اشاره به بازدید کمیسیون از پلیس آگاهی و اشنایی با آخرین تحولات توانمندی های کشف جرایم – توسط پلیس آگاهی، از زحمات آنان تقدیر کرد.

وی از حضور وزیر اطلاعات همراه با معاونین و مدیران ارشد این وزارتخانه در جلسه امروز کمیسیون خبرداد و گفت: در این جلسه ابتدا وزیر اطلاعات گزارش جامعی از فعالیت‌های وزارت و اعتبارات موردنیاز دستگاه اطلاعات ارایه کرد. همچنین با تشکر از نامه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در حمایت از اعتبارات و بودجه وزارت، از همکاری دولت و معاون برنامه ریزی رییس جمهور با وزارت نیز قدردانی کرد.

نقوی حسینی همچنین بیان کرد: در این جلسه از ضرورت مبارزه و مقابله با قاچاق کالا، فرار مالیاتی، و فساد اقتصادی سخن گفته شد و چنین امری نیازمند حمایت اعتباری است وزارت در پایان پیشنهادات خود در زمینه اعتبارات را مطرح کرد.

وی ادامه داد: علوی با اشاره به انواع توطئه‌ها، تهدیدها و اقدامات ضد امنیتی که علیه امنیت کشورمان طراحی می‌شود اشاره کرد و گفت که الحمدالله امروز با تاکید بر نیروهای متخصص و متعهد وزارت و امکانات موجود اجازه نداده‌ایم هیچ وقت گروه معاندی بتواند به امنیت کشورمان لطمه ای وارد کند و در آینده هم قاطعانه اعلام می‌کنیم که امن‌ترین کشور و جامعه خواهیم بود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خاطرنشان کرد: در این جلسه مطرح شد که رویکرد وزارت این است که اجازه ندهد هیچگونه تهدید یا توطئه‌ای در خارج ازمرزها شکل بگیرد و هر نوع تهدید امنیتی را در نطفه خفه خواهیم کرد. همچنین در این جلسه مطرح شد که گروه‌های تروریستی سعی می‌کنند با وارد کردن امکانات انتحاری و انفجاری به نا امنی‌ها دامن بزنند ولی سربازان امام زمان(عج) کلیه تلاش های مذکور را کثیف و خنثی کرده است تا امنیت شهروندان حفظ شود.

وی ابراز کرد: همینطور در این جلسه مطرح شد که نیروهای امنیتی تاکنون به داعش اجازه نداده که حتی یک اقدام ضد امنیتی در کشورمان انجام دهد و در آینده نیز چنین اجازه‌ای به آنها داده نخواهد شد. به ویژه اینکه اهل سنت کشورمان که در طول تاریخ با همگرایی وتعامل کامل صمیمانه با شیعیان در کشور اجازه حضور و فعالیت به گروه‌های تکفیر و افراطی نخواهند داد و همین امر زمینه فعالیت های گروهای ترویستی تکفیری و افراطی را از بین برده است.

نقوی حسینی در پایان گفت: همچنین در این جلسه از ضرورت مبارزه و مقابله با قاچاق کالا، فرار مالیاتی، و فساد اقتصادی سخن گفته شد و چنین امری نیازمند حمایت اعتباری است وزارت در پایان پیشنهاد ات خود زمینه اعتبارات را مطرح کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز