خبرگزاری کار ایران

گزارش مجلس در مورد برداشت ۴.۱ میلیارد دلاری از صندوق توسعه ملی + عکس

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۱۵۵

بانک مرکزی با ورود دیوان محاسبات و مجلس شورای اسلامی، اقدام به صدور سند اصلاحی کرده که مطابق آن، برداشت از منابع ارزی بانک مرکزی جایگزین برداشت از منابع صندوق توسعه ملی گردید.

متن کامل گزارش کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مورد برداشت ۴.۱ میلیارد دلار از منابع صندوق توسعه ملی منتشر شد.

به گزارش ایلنا و نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مجلس، متن کامل گزارش کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مورد برداشت ۴.۱ میلیارد دلار از منابع صندوق توسعه ملی منتشر و طی آن اعلام شد که بانک مرکزی با ورود دیوان محاسبات و مجلس شورای اسلامی، اقدام به صدور سند اصلاحی کرده که مطابق آن، برداشت از منابع ارزی بانک مرکزی جایگزین برداشت از منابع صندوق توسعه ملی گردید.

در همین رابطه٬ احمد توکلی نیز اعلام کرده است: انکار سخنگوی دولت در برداشت ۴.۱ میلیارد دلاری از صندوق توسعه ملی اعجاب آور است و اشتباه آقای نوبخت این است که ماجرا را انکار می کند، در صورتی‌که می تواند تخلف را بپذیرد و با شرح محذورات و مشکلات عذرخواهی کند.

وی همچنین گفته است: ظاهرا دولت برای فعالیت‌های عمرانی با کمبود منابع مواجه بوده، البته در مقابل آن، از شرکت واسطه فروشنده نفت مبالغی را طلبکار بود، لذا بابت جبران این کسری، ۴ میلیارد و یکصد میلیون دلار از حساب صندوق توسعه ملی برداشت کرد تا پس از وصول آن طلب، بدهی خود به صندوق توسعه ملی را پرداخت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز