خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت لاریجانی در پی شهادت وزیر شهرک‌سازی فلسطین:

این جنایت بزرگ، استمرار رویکرد سبعانه رژیم اشغالگر قدس است

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۸۳۱

در تظاهراتی که در رام‌الله اعتراض به شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی شکل گرفته بود٬ وزیر امور حایل و شهرک‌سازی فلسطین٬ در پی ضربه قنداق تفنگ یک سرباز صهیونیستی ابتدا دچار خفگی شده و پس از دقایقی به شهادت رسید.

رئیس مجلس شورای اسلامی اسلامی٬ شهادت زیاد ابوعین وزیر امور حائل و شهرک‌سازی فلسطین در پی حمله نیروهای رژیم صهیونیستی در رام‌الله، مرکز کرانه باختری را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا؛ علی لاریجانی در پیامی شهادت وزیر امور حائل و شهرک سازی فلسطین را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است

جناب آقای سلیم الزعنون
رئیس محترم مجلس ملی فلسطین

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

خبر شهادت آقای زیاد ابوعین وزیر امور حائل و شهرک‌سازی فلسطین در پی حمله نیروهای رژیم صهیونیستی در رام‌الله، مرکز کرانه باختری موجب تاسف و تاثر عمیق اینجانب گردید.

این جنایت بزرگ، استمرار رویکرد سبعانه رژیم غاصب و اشغالگر قدس شریف طی سال‌های متمادی گذشته علیه مردم مظلوم فلسطین می‌باشد.

اینجانب ضمن محکوم کردن این اقدام نظامیان رژیم صهیونیستی برای این شهید گرانقدر رحمت واسعه الهی و برای جنابعالی و خانواده محترم ایشان صبر و اجر از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

گفتنی است در پی تظاهراتی که در رام‌الله اعتراض به شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی شکل گرفته بود٬ وزیر امور حائل و شهرک‌سازی فلسطین نیز حضور داشت که در پی ضربه قنداق تفنگ یک سرباز صهیونیستی٬ ابتدا دچار خفگی شده و پس از دقایقی به شهادت رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز