خبرگزاری کار ایران

عضو هئیت‌رئیسه مجلس در گفت و گو با ایلنا:

اختلاف آرا در بررسی بودجه٬ به معنای عدم تعامل مجلس و دولت نیست

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۳۱۶

با تمام تعاملی که وجود دارد٬ بالاخره مجلس هم دارای حق و حقوق و ظایفی است که ممکن است همانند دولت نظر و عقیده خاصی نسبت به برخی از موضوعات داشته باشد. اما این اختلاف در آرا به معنی اختلاف شدید بین مجلس و دولت نیست.

یک عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: امروز در همه ابعاد بین مجلس شورای اسلامی و دولت و تعامل و رابطه خوب و مثبتی وجود دارد.

بهروز نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا؛ درباره رابطه و تعامل دولت و مجلس در خصوص روند تصویب بودجه سال ۱۳۹۴ گفت: تا به امروز در این حوزه بین مجلس و دولت تعامل و رابطه خوب وجود دارد و روند رو به جلو و مثبتی را شاهد بوده‌ایم.

وی ادامه داد: با تمام تعاملی که وجود دارد٬ بالاخره مجلس هم داری حق و حقوق و ظایفی است که ممکن است همانند دولت نظر و عقیده خاصی نسبت به برخی از موضوعات داشته باشد. اما این اختلاف در آرا و بحث‌های پیش آمده به هیچ عنوان به معنی اختلاف شدید بین مجلس و دولت نیست.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز در این وضعیت نه تنها در مسئله و حوزه بودجه بلکه در همه ابعاد بین مجلس و دولت تعامل و رابطه خوبی وجود دارد. در مسئله وزات علوم هم دیدیم آقای رییس جمهور گفت اگر لازم باشد برای احترام به نظر مجلس پنجاه نفر دیگر هم برای این سمت به مجلس معرفی می کنم.

نعمتی اضافه کرد: آقای رییس‌جمهور و معاون محترم ایشان چند دروه نماینده ملت و در مجلس شورای اسلامی حضور داشته‌اند که خود این موضوع برای تعامل بیشتر و حل مشکلات احتمالی بسیار اهمیت دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز