خبرگزاری کار ایران

با پایان جلسه علنی امروز اعلام شد:

مجلس برای سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه٬ ۲ هفته تعطیل شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۳۰۸

برای حضور نمایندگان در حوزه انتخابیه٬ در دو هفته پیش رو مجلس به مدت ۱۵ روز تعطیل بوده و جلسه بعدی مجلس پس از دو هفته در تاریخ ۷ دی برگزار خواهد شد.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی از همکاری اعضای کمیسیون برنامه٬ بودجه و محاسبات مجلس و مشارکت دولت در بررسی طرح الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، محمدحسن ابوترابی‌فرد پایان نشست علنی امروز(چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اولین جلسه بعدی مجلس پس از پایان تعطیلات دو هفته‌ای نمایندگان برای سرکشی به حوزه‌های انتخابیه در تاریخ ۷ دی ماه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: لازم است از همکاری ارزشمند همکاران و تلاش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس و مشارکت دولت در بررسی طرح الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت تشکر و تقدیر کنم.

ابوترابی فرد همچنین ضمن تشکر از دولت و نمایندگان مجلس تصریح کرد: از معاونت قوانین و مجموعه دست‌اندرکاران بررسی این طرح تشکر کامل را دارم امیدوارم شورای نگهبان در این ایام بررسی مصوبه دولت را در دستور کار قرار دهند و مجلس قبل از ورود به بودجه سالانه در کمیسیون‌ها و کمیسیون تلفیق با احکام روشن و شفافی در این حوزه روبرو باشیم و بتوانیم بودجه سال ۹۴ را به نحوی شایسته مورد بررسی قرار دهیم و با توجه به اینکه همکاران ارجمند ما برای بررسی این طرح ۵ هفته کاری منظم را در مجلس حضور داشتند٬ لذا برای حضور در حوزه انتخابیه در دو هفته پیش رو مجلس به مدت ۱۵ روز تعطیل بوده و جلسه بعدی مجلس پس از دو هفته در تاریخ ۷ دی برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز