خبرگزاری کار ایران

با موافقت نمایندگان؛

ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر به ارائه گزارش عملکرد سالانه به مجلس شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۸۶۱

نمایندگان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر را موظف کردندتا گزارش عملکرد سالانه خود را در هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر به کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تحویل دهد.

نمایندگان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر را موظف کردند گزارش عملکرد سالانه خود را در هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر به کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تحویل دهد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا؛ نمایندگان در جریان ادامه رسیدگی به طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر با اصل ماده ۲۲،۲۳ و ۲۴ این طرح موافقت کردند.

این درحالی است که بر اساس ماده ۲۲ دستگاه‌های اجرایی موضوع این قانون موظفند گزارش عملکرد خود را در مورد چگونگی اجرای این قانون حداقل ۶ ماه یک‌بار به ستاد ارائه دهند.

تصویب ماده ۲۳ نیز ستاد را موظف می کند تا گزارش عملکرد سالانه خود را در هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر به کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تحویل دهد.

براساس ماده ۲۴ این طرح نیز که تصویب شد اعتبارات اجرایی این قانون از محل بودجه دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط موضوع این قانون و جدول شماره(۱۷ - کمک به اشخاص حقوقی غیردولتی) موضوع جزء ۳ ردیف ۵۴۰۰۰۰ جدول شماره(۹) مربوط به ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر تامین شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز