خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون اصل نود در نطق میان دستور؛

از تلاش‌های دولت در مدیریت هوشمندانه مذاکرات تشکر می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۹۶۳

امیدوارم با احساس پشتوانه و حمایت قاطع رهبری معظم، مردم ایران و نمایندگان مجلس بدون هیچ‌گونه نگرانی از شکست اجتماعی در مذاکرات در چارچوب اهداف و سیاست‌ها و خطوط ترسیمی نظام حرکت کنند، چراکه پیروزی نهایی از آن ملت ایران است.

رییس کمیسیون اصل نود مجلس تاکید کرد: از سیاست و تلاش‌های دولت در مدیریت هوشمندانه و مقتدرانه مذاکرات و نیز جدیت و سخت‌کوشی و مقاومت تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای تشکر می‌کنم و امیدوارم با احساس پشتوانه و حمایت قاطع رهبری معظم، مردم ایران و نمایندگان مجلس بدون هیچ گونه نگرانی از شکست اجتماعی در مذاکرات در چارچوب اهداف و سیاست‌ها و خطوط ترسیمی نظام حرکت کنند، چراکه پیروزی نهایی از آن ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، محمدعلی پورمختار با اشاره به اینکه در آستانه روز شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس هستیم، گفت: شهید مدرس با درک درست از ضرورت نظارت بر عملکرد مسئولان تمام همت خود را بر اجرای قانون و جلوگیری از انحراف آنها در این مقوله مهم به کار بست و با کسب توفیقات بزرگ مأموریت الهی خود را در جایگاه نمایندگی ملت در مجلس به خوبی ادا کرد.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ افزود: از سیاست و تلاش‌های دولت در مدیریت هوشمندانه و مقتدرانه مذاکرات و نیز جدیت و سخت‌کوشی و مقاومت تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای تشکر می‌کنم و امیدوارم با احساس پشتوانه و حمایت قاطع رهبری معظم، مردم ایران و نمایندگان مجلس بدون هیچ‌گونه نگرانی از شکست اجتماعی در مذاکرات در چارچوب اهداف و سیاست‌ها و خطوط ترسیمی نظام حرکت کنند، چراکه پیروزی نهایی از آن ملت ایران است.

وی ادامه داد: امروز نیز تمرکز بر نظارت و بررسی نحوه اجرای قوانین و صحت عمل دستگاه‌ها ضامن رسیدن به اهداف و سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب است و نمایندگان مجلس مسئولیت تاریخی دارند تا به دور از هرگونه شائبه سیاسی یا منافع جناحی به اهداف جزئی یا محلی مدرس‌وار بدون نگرانی و واهمه از حرف و حدیث‌ها با شجاعت و منطق انسانی و اسلامی مقوله نظارت را دریابند.

پورمختار اظهار داشت: اینکه دولت به سرعت اهداف و برنامه‌های اجرایی سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی را تهیه و مسئولیت هر یک از دستگاه‌ها را مشخص کرده جای قدردانی دارد ولی مجلس در انتظار برداشتن گام‌های عملی در اقتصاد مقاومتی و حمایت از بخش تولید است. دولت می‌تواند با اصلاح در سود بانکی و الزام بانک‌ها به سوق دادن منابع به سمت تولید و برقراری تسهیلات عینی و عملی برای تولیدکنندگان و برخورد با سوءاستفاده کنندگان از تسهیلات اقتصاد را از رکود خارج و جریان امور را سرعت ببخشد.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه از ارکان سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی مبارزه با مفاسد اداری و اقتصادی است، گفت: لازمه توفیق در سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی ورود سران قوا، نگاه به درون سازمان‌ها و اصلاح نابسامانی‌های خود و برخورد قاطع و مبارزه با مفسدین در هر مقام و موقعیت است.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس حمایت از سرمایه گذاران و ایجاد امنیت اقتصادی و روانی برای فعالان سالم اقتصادی را ضرورتی انکار ناپذیر دانست و خاطر نشان کرد: عملکرد برخی دستگاه‌ها امنیت را سلب و زمینه خروج و عدم مشارکت سرمایه‌گذاران را فراهم کرده است و حتی برخی اقدامات به نوعی است که حامیان سرمایه‌گذار از خوف انگ و اتهام احساس ناامنی می‌کنند از این رو ضروری است مجلس در این باره تصمیمی قاطع و اساسی و منطبق با منویات رهبری اتخاذ کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد روستاها از نعمت بهسازی معابر و آسفالت بی‌بهره هستند، افزود: از مسئولان بنیاد مسکن به عنوان نهادی انقلابی انتظار می‌رود به صورت فوق‌العاده و با مدیریتی جهادی و با بهره‌گیری از مدیران انقلابی و بسیجی به این حداقل خواسته روستاییان پاسخ مثبت دهند.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس افزود: عدم برنامه‌ریزی برای استفاده از ظرفیت گردشگری منطقه، صنایع دستی و هنرمندی در لاله‌جین و اکوتوریسم در غرب بهار متأسفانه آنها را از حیض انتفاع خارج کرده و کشور را از درآمد سرشار از این محل خارج کرده است.

پورمختار با بیان اینکه از اشتغال جوانان باید به صورت واقعی و عملی حمایت شود، افزود: برخورداری غیر تبعیض‌آمیز و مساوی از امکان استخدام در دستگاه‌های دولتی و نهادهای عمومی غیردولتی و حمایت از کارآفرینان و مشاغل خانگی مورد تأکید است که امیدوارم دستگاه‌های مسئول استانی وظیفه خود را انجام دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز