خبرگزاری کار ایران

نماینده ملایر طی تذکری:

استفاده از بانوان در تبلیغات صدا و سیما باعثانحراف جامعه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۸۳۰

پارتی‌بازی را کنار بگذاریم و از دادن امتیاز خاص به فامیل‌های درجه یک که حق‌شان نیست بپرهیزیم.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان تاکید کرد: شاهد شیوع استفاده از بانوان با هدف اقتصادی در تبلیغات صدا و سیما هستیم که باعثانحراف جامعه می‌شود و این انحراف فرهنگی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، احمد آریایی‌نژاد با مورد خطاب قرار دادن مسئولان دولت، صدا و سیما و رسانه‌ها گفت: متاسفانه دو انحراف فرهنگی را در جامعه تحت عنوان شانس و اقبال و استفاده از بانوان با هدف اقتصادی
شاهد هستیم که بسیار شیوع پیدا کرده است.

نماینده مردم ملایر افزود: میبینیم که به جای ترغیب فرهنگ تلاش و کسب روزی حلال، شانس و اقبال در زندگی ترویج داده میشود و همچنین شاهد شیوع استفاده بانوان با هدف اقتصادی در تبلیغات صدا و سیما هستیم که باعثانحراف جامعه می شود..

وی خطاب به دولت ادامه داد: به دولت و سازمان هدفمندی یارانه‌ها تذکر می‌دهم که همچنان برخی از خانواده‌های نیازمند در حالی که به نان شب محتاج هستند یارانه دریافت نمی‌کنند.

این نماینده همچنین خطاب به وزارت کشور نسبت به پارتی‌بازی در سازمان‌ها و ادارات تذکر داد و گفت: پارتی‌بازی را کنار بگذاریم و از دادن امتیاز خاص به فامیل‌های درجه یک که حق‌شان نیست بپرهیزیم.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تأکید کرد: ‌ دولت در زمان تهیه لایحه بودجه کسری ۵ هزار میلیاردی وزارت آموزش و پرورش را در نظر بگیرد.

آریایی در آخر تذکراتش خاطرنشان کرد: ماده ۱۸۰ قانون بودجه به دلیل کمبود اعتبارات ملی اختصاص نیافته است که از معاونت ریاست جمهوری درخواست رسیدگی به این موضوع را دارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز