خبرگزاری کار ایران

مصباحی‌مقدم در تذکر به رییس مجلس؛

به شما ارادت دارم لذا امیدوارم رفتارتان را اصلاح کنید

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۱۶۴

من به شما ارادت دارم لذا امیدوارم رفتارتان را اصلاح کنید تا ارادتم نسبت به شما ادامه داشته باشد. نمایندگان حق اظهار نظر درباره طرح‌ها و لوایح را دارند و شما به عنوان رئیس مجلس باید جلسه را بی‌طرفانه اداره کنید اما شما اجازه چنین چیزی را نداده ونگذاشتید بنده نظرم را مطرح کنم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در خلل بررسی طرح الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت طی تذکری به علی لاریجانی با اشاره به حواشی جلسه علنی نوبت صبح امروز مجلس گفت: من به شما ارادت دارم لذا امیدوارم رفتارتان را اصلاح کنید تا ارادتم نسبت به شما ادامه داشته باشد. نمایندگان حق اظهار نظر درباره طرح‌ها و لوایح را دارند و شما به عنوان رئیس مجلس باید جلسه را بی‌طرفانه اداره کنید اما شما اجازه چنین چیزی را نداده و نگذاشتید بنده نظرم را مطرح کنم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا؛ علی لاریجانی در پاسخ به این صحبت مصباحی‌مقدم اعلام کرد: در آن زمان بنده از شما خواهش کردم نظر خود را مطرح نکنید و بنده بر این فرض که شما با خواهش من موافقت کرده اید دیگر بحثرا ادامه ندادم در حالی که اگر مطمئن بودم شما همچنان مخالف هستید و بر سر حرف خود اصرار دارید اجازه صحبت به شما می دادم.

غلامرضا مصباحی‌مقدم در پاسخ به سخنان رئیس مجلس اعلام کرد: من در پاسخ به خواهش شما موافقت نکردم شما کاری را که می خواستید را انجام دادید در حالی که باید اجازه می دادید تا موافقان و مخالفان طرح نظرات خود را بیان کنند و چه بسا این طرح رای نمی آورد.

علی لاریجانی در حالی که صحبت های مصباحی‌مقدم ادامه داشت میکروفون او را قطع کرده و با تاکید بر اینکه من طرف خاصی نیستم، گفت: بنده شاید نتوانم درباره خلاف قانون بود طرحی صحبت کنم اما از آنجایی که شورای نگهبان چنین نظری داشت که بخشی از طرح خلاف قانون است بنده اجازه ادامه نظرات را ندادم با این وجود شما در حالی که بنده تاکید داشتم که ادامه طرح به مصلحت نیست اصرار کردید که با بخشی از مواد مخالف بوده و باید نظرات خود را اعلام کنید.

لاریجانی ادامه داد: بنده به شما ارادت دارم. ما مشکل بودجه ای داریم و باید آن را بررسی کنیم بنده از ابتدا درباره طرح تعیین اختیارات وزیر دادگستری گفته بودم که این طرح بهتر است با یک فوریت به صحن علنی بیاید تا وقت بیشتری برای بررسی آن وجود داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز