خبرگزاری کار ایران

رئیس فراکسیون ورزش مجلس به ایلنا خبر داد:

۵۰ امضا برای استیضاح وزیر ورزش جمع‌ شده است

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۰۳۷

به دنبال جمع‌آوری ۱۰۰ امضا برای سوال از وزیر ورزش هستیم که تاکنون امضای ۵۰ نماینده آماده شده است و منتظریم سایر نمایندگان نیز نظر خود را در این باره ارائه کنند.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس از تلاش اعضای این فراکسیون برای جمع‌آوری ۱۰۰ امضای نمایندگان برای استیضاح وزیر ورزش و جوانان خبر داد.

مقداد نجف‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: با توجه به عملکرد ضعیف وزیر ورزش و جوانان که چندان مطلوب نبوده و به حاشیه‌ رفتن‌های وزیر و دخالت در اموری که در شأن وی نیست و باعث‌شده وی از اصل کار در این وزارتخانه باز بماند، به دنبال جمع‌آوری ۱۰۰ امضا برای سوال از وزیر ورزش هستیم که تاکنون امضای ۵۰ نماینده آماده شده و منتظریم تا سایر نمایندگان نیز نظر خود را در این‌باره ارائه کنند.

وی با بیان اینکه نگاه ما به وزارت‌ورزش جنبه حمایتی دارد و به دنبال ایجاد تنش نیستیم، گفت: امیدواریم پیش از ارائه این پیشنهاد به هیات‌رئیسه در نشستی با وزیر ورزش مشکلات حوزه وزارتخانه را به ایشان گوشزد کنیم و وی نیز درصدد رفع این مشکلات تلاش کند، ولی در صورتی که احساس کنیم این جلسه نمی‌تواند نظرات ما را جلب کند، آن وقت به وظایف قانونی خود عمل خواهیم کرد.

نجف‌نژاد دخالت در هیات‌رئیسه باشگاه‌ها، مغفول‌ماندن حوزه جوانان در وزارت‌ورزش، تعیین تکلیف‌نشدن واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، بی‌توجهی به ورزش استان‌ها، استفاده‌نکردن از ظرفیت‌های بخش‌خصوصی، به کارگیری افراد غیر متخصص در وزارتخانه و… را از جمله پرسشها از وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد.

رئیس فراکسیون ورزش و جوانان در مورد این اظهارنظر وزیر ورزش که عنوان کرده به دلیل مشکلات‌مالی تمایلی برای ادامه کار در وزارت ورزش ندارد، گفت: وی اگر علاقه‌ای به ادامه کار در این مسئولیت ندارد زودتر تکلیف را روشن کند تا فردی شایسته و توانمند در این مسئولیت قرار بگیرد و بتواند از ظرفیت‌های بخش‌خصوصی در جهت تامین منابع‌مالی لازم استفاده کند.

وی ادامه داد: این هنر وزیر است که این ظرفیت‌ها را به فعلیت درآورد و اگر این توانایی در وزیر فعلی وجود ندارد جای خودش را به مدیر توانمند دیگری بدهد که به جای توجه به حاشیه‌هایی مثل شکایت از علی دایی متوجه متن کار باشد. به هر حال وی باید بداند با اقتصاد دولتی و محدودیت‌هایی که دولت با آن روبروست، نمی‌شود ورزش را اداره کرد و ما نمی‌خواهیم وزیر ورزش صرفا مدیر هزینه باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز