خبرگزاری کار ایران

تشریح برنامه های دانش آشتیانی در فراکسیون‌ رهروان‌ولایت / سه شنبه اعلام نظر می شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۹۲۵

وزیر پیشنهادی در گزارشی به تشریح سوابق و برنامه‌‌های خود پرداخت و در نهایت مقرر شد که نظر نهایی فراکسیون درباره وی تا روز سه شنبه اعلام شود.

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، با اشاره به حضور دانش‌آشتیانی وزیر پیشنهادی علوم در نشست امروز این فراکسیون‌، گفت: وزیر پیشنهادی در گزارشی به تشریح سوابق و برنامه‌‌های خود پرداخت و در نهایت مقرر شد که نظر نهایی فراکسیون درباره وی تا روز سه شنبه اعلام شود.

به گزارش ایلنا؛ صفر نعیمی‌رز با اشاره به حضور فخرالدین احمدی‌دانش آشتیانی وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری در نشست امروز شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، گفت: در این نشست وزیر پیشنهادی در گزارشی به تشریح سوابق، عملکرد و برنامه‌‌های خود برای تصدی این وزارتخانه پرداخت.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: همچنین در این نشست اعضای شورای مرکزی فراکسیون سؤالاتی را از دانش آشتیانی مطرح کردند، اما مقرر شد که نظر و نتیجه نهایی فراکسیون، تا روز سه شنبه اعلام شود.

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، با بیان اینکه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس تا صبح روز سه شنبه و قبل از بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی علوم تشکیل جلسه خواهد داد، گفت: ‌ فراکسیون در این نشست درباره وزیر پیشنهادی اعلام نظر می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز