خبرگزاری کار ایران

موسوی‌نژاد در نطق میان دستور:

رییس جمهور خود را محدود به تصمیمات احزاب سیاسی کرده است

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۶۵۲

چرا و به چه دلیل برای وزارت علوم فکر اساسی نمی‌کنید؟ چرا خود را محدود به تصمیمات احزاب سیاسی فتنه‌گر کرده‌اید؟ آقای روحانی اگر فکر می‌کنید با فدا کردن جوانان و دانشجویان این مملکت در مقابل مطامع حزبی و سیاسی فتنه‌گران می‌توانید پشتوانه‌ای برای انتخابات آینده ایجاد کنید بسیار در اشتباهید و لذا اتکای خود را به خداوند کریم و حول محور ولایت فقیه به مردم مستضعف و محروم کنید.

نماینده مردم دشستان در مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس جمهور از عدم اتخاذ یک تصمیم درست در مورد وزارت علوم اتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، سید مهدی موسوی‌نژاد در جلسه علنی امروز مجلس در نطق میان دستور خود اظهار داشت: توصیه می‌کنیم به جای بعضی از این بازی‌های سیاسی و رفتارهای حزبی به مقاومت در مقابل زیاده‌خواهی‌ها و زورگویی‌های آمریکا و اسرائیل و غرب توجه به جوانان نخبه و فهیم کشور کنید.

وی در ادامه تاکید کرد: چرا و به چه دلیل برای وزارت علوم فکر اساسی نمی‌کنید؟ چرا خود را محدود به تصمیمات احزاب سیاسی فتنه‌گر کرده‌اید؟ آقای روحانی اگر فکر می‌کنید با فدا کردن جوانان و دانشجویان این مملکت در مقابل مطامع حزبی و سیاسی فتنه‌گران می‌توانید پشتوانه‌ای برای انتخابات آینده ایجاد کنید بسیار در اشتباهید و لذا اتکای خود را به خداوند کریم و حول محور ولایت فقیه به مردم مستضعف و محروم کنید.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش باشگاه سیاسی شده و دولت باید به آن توجه کند، گفت: هیات رئیسه نیز باید به قانون عمل کند و استیضاح وزیر آموزش و پرروش و سوال از وزرا و تحقیق و تفحص از سازمان‌ها و نهاد‌ها را اعلام وصول کند.

وی با انتقاد از وجود معضل بیکاری در کشور، گفت: امروز بیکاری در جامعه و در این استان آنقدر بیداد کند که بعضی از جوانان به مشکلات افسردگی و روانی مبتلا شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز