خبرگزاری کار ایران

عثمانی در گفت‌وگو با ایلنا:

بالای ۹۰ درصد می‌دانستیم نیلی رای نمی‌آورد

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۹۹۳

وزیر پیشنهادی نتوانست حوادثپس از انتخابات ۸۸ را آنطور که شایسته است شفاف سازی کند. رای نیاوردن ایشان کاملا محسوس بود و بالای ۹۰ درصد می‌دانستیم که رای نمی‌آورد مخصوصا وقتی از خود دفاع کردند و صحبت‌هایشان به جای اینکه در راستای رای بیشتر باشد در جهت کاهش میزان رای او بود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: متاسفانه آقای نیلی نتوانستند از خود دفاع خوبی ارائه بدهند و در هنگام دفاع مجلس شبیه کلاس درسی بود که نمایندگان دانشجوی ایشان و او استاد دانشگاه بود.
محمد قسیم عثمانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا و در پاسخ به این سوال که گویا شما با اینکه اطمینان داشتید وزیر پیشنهادی رای نمی‌آورد اما از ایشان دفاع کردید، گفت: رای نیاوردن آقای نیلی را می‌توان به علت عدم قدرت دفاع خوب ایشان از خود در مجلس دانست. تصورم این بود که وزیر پیشنهادی در دفاعیاتش خود را از بسیاری از موارد مبرا می‌کند.
نماینده مردم بوکان افزود: وزیر پیشنهادی نتوانست حوادثپس از انتخابات ۸۸ را آنطور که شایسته است شفاف سازی کند. رای نیاوردن ایشان کاملا محسوس بود و بالای ۹۰ درصد می‌دانستیم که رای نمی‌آورد مخصوصا وقتی از خود دفاع کردند و صحبت‌هایشان به جای اینکه در راستای رای بیشتر باشد در جهت کاهش میزان رای او بود.
وی با بیان اینکه بعضی‌ها می‌گویند رئیس جمهور تعمدا وزیری را پیشنهاد کرده بودند که رای نیاورد اظهار داشت: آقای روحانی قویا این خبر‌ها را تکذیب کردند و شفاف گفته‌اند که بعضی صحبت‌ها در راستای اینکه آقای نیلی وزیر پیشنهادی فرعی هستند و اصلی محسوب نمی‌شوند درست نیست.
نماینده مردم بوکان خاطر نشان کرد: اگر دقت کنیم می‌بینیم که آقای نیلی در دفاعیات خود موفق عمل نکرده‌اند معمولا وزیری طوری از خود دفاع می‌کند که مجلس را به سکوت وا می‌دارد اما ایشان متاسفانه در موقعی که صحبت می‌کردند نه تنها مجلس به حرف‌هایشان گوش نمی‌داد بلکه هر کسی کار خودش را می‌کرد. انگار که سر کلاس درس هستند و به دانشجویانشان درس می‌دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز