خبرگزاری کار ایران

نطق سرتاسر اتهام نادران علیه وزیر و دولت

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۴۷۴

همان موقع می‌گفتند اگر فرجی دانا را استیضاح کنیم فردی بدتر را معرفی خواهیم کرد که همان شد. اگر دولت وزیری را به مجلس معرفی می‌کند و به هر دلیلی مجلس به آن رای نمی‌دهد نباید به پارلمان حمله کنند. اگر فکر می‌کنند که آقای نیلی گزینه مناسب‌تری است بهتر است نشان دهد که آیا از لحاظ متدین و مدیر بودن از فرجی دانا بالاتر است؟


الیاس نادران در نطق مخالفت خود با وزیر پیشنهادی علوم اتهامات زیادی را به نیلی و رییس جمهور وارد کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، الیاس نادران در مخالفت با وزیر پیشنهادی رئیس جمهور گفت: هر تصمیمی که مجلس اتخاذ کند به صلاح کشور و نظام آموزشی است و من از هیات رئیسه خواستم تا بعد از صحبت‌های رئیس جمهور و وزیر پیشنهادی برای اینکه هر چه بیشتر وقت مجلس را نگیریم بدون بحثرای‌گیری کنیم.
نماینده مردم تهران افزود: از مهمترین مسائل در حال حاضر مشکلات و معیشت مردم است و همچنین بررسی بیشتر موارد اقتصادی و بهتر است بیشتر برای چنین اموری وقت بگذاریم تا مسائل این چنینی.
وی با بیان اینکه رئیس جمهور نمی‌داند کجا باید حرف بزند ادامه داد: بهتر بود حرف‌های خوبی که از رئیس جمهور شنیدم بین نخبگان و مردم زنجان شنیده می‌شد. رئیس جمهور حرف‌هایی را که باید اینجا بزند جای دیگر و حرف‌هایی که باید جای دیگر گفته شود را اینجا می‌زند.
نادران اظهار داشت: در استیضاح فرجی‌دانا موضوع بورسیه‌ها تنها مهم نبود ما از رئیس‌جمهور خواستیم تا جلسه استیضاح را سه‌شنبه برگزار کنیم و ایشان هم حضور داشته باشند اما آقای روحانی خود جلسه را به چهارشنبه موکول کردند و نیامدند. همان موقع می‌گفتند اگر فرجی دانا را استیضاح کنیم فردی بدتر را معرفی خواهیم کرد که همان شد. اگر دولت وزیری را به مجلس معرفی می‌کند و به هر دلیلی مجلس به آن رای نمی‌دهد نباید به پارلمان حمله کنند. اگر فکر می‌کنند که آقای نیلی گزینه مناسب‌تری است بهتر است نشان دهد که آیا از لحاظ متدین و مدیر بودن از فرجی دانا بالاتر است؟
نماینده مردم تهران خاطرنشان کرد: بهتر است در بحثامر به معروف و نهی از منکر دولت از طرف خود نماینده به مجلس بفرستد و این همه حاشیه‌سازی نکند تا آنها نیز از تریبون مجلس حرف‌های خود را بزنند.
وی با اشاره به حرف‌های عثمانی مبنی بر اینکه اگر زیرمجموعه‌ای خطا کند ربطی به مسئول بالای دست ندارد گفت: در جواب آقای عثمانی باید بگویم اگر به مسئول ربط ندارد پس به چه کسی ربط دارد؟ مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند که اردوهای مختلط ایجاد نشود اما همواره شاهد اردوهای خارج از کشور به خصوص به کشور ترکیه هستیم این اتفاقاتی است که نباید بیفتد.
نادران با بیان اینکه مشاور رئیس جمهور در مجلس گفته است مجلس را یک اقلیتی مدیریت می‌کنند گفت: مجلس با این حرف‌ها قانع نمی‌شود مگر پایداری کفر است؟ مگر همه مخالفان، پایداری هستند؟ مگر آقایان لاریجانی و حداد نیز که مخالفند پایداری هستند؟ وی ادامه داد: متاسفانه شما هم اکنون متوسل به ضد انقلاب های خارج از کشور شده اید شما هم اکنون جرأت نمی کنید که علیه اصلاح طلبانی که خط قرمز نظام را رد کرده اند حرف بزنید و حتی شما یک مرزبندی با ضدانقلاب ندارید و قطعا مجلس زیر بار حاشیه سازی ها نمی رود و منفعل نخواهد شد
نماینده مردم تهران افزود: چرا وقتی فرجی دانا استیضاح شد شما را به عنوان سرپرست معرفی نکردند تا مدیریت‌تان را ببینیم. این اولین بار است که در ۳۵ سال نامه وزیر در رسانه‌ها و مجلس منتشر می‌شود و موضوع مهم این است که حتی جرات نمی‌کنید علیه اصلاح طلبان حرف بزنید و متوسل به عوامل ضدانقلاب خارج از کشور شده‌اید. شما همانی بودید که زمانی ریاست دانشگاه را بر عهده داشتید که عده‌ای در فتنه ۸۸ بنزین روی این جریان ریختند و در دانشگاه فنی به عکس امام جسارت شد و نامه‌ای انتشار پیدا کرد که امضای شما پای آن بود. بعضی‌ها می‌گویند شما توبه کرده‌اید و حر بودید اما باید گفت حر وقتی جلوی امام حسین را گرفت همان روز هم پشت امام نماز خواند و توبه کرد اما شما پشت سر مقام معظم رهبری نماز می‌خوانید؟

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز