خبرگزاری کار ایران

حداد عادل:

ترکیب و روش کمیسیون بررسی بورسیه‌ها را قبول نداریم

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۵۲۹

قوه مجریه مستقل از مجلس است و در حوزه اختیارات خودشان این موضوع را پیگیری کرده‌اند و در نتیجه اعلام نظر نموده‌اند. اما مجلس نیز جداگانه می‌تواند در این موضوع وارد شده و آن را مورد بررسی قرار دهد.

نماینده تهران در مجلس تاکید کرد: برنامه و روش بررسی بورسیه‌ها در وزارت علوم مورد تایید مجلس نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامعلی حداد عادل در حاشیه مراسم اولین سالگرد درگذشت حبیب‌الله عسگراولادی گفت: برنامه و روش بررسی بورسیه‌ها در وزارت علوم مورد تایید مجلس نیست.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص بررسی بورسیه‌های اعطایی اعلام کرد: در کمیسیونی که در وزارت علوم تشکیل شد، دو نفر از اعضای مجلس حضور داشتند ولی آن دو نفر به دعوت وزارت علوم در آنجا حضور یافتند درحالیکه که ترکیب و روش آن کمیسیون مورد تایید مجلس نبوده و نیست.

حدادعادل تصریح کرد: قوه مجریه مستقل از مجلس است و در حوزه اختیارات خودشان این موضوع را پیگیری کرده‌اند و در نتیجه اعلام نظر نموده‌اند. اما مجلس نیز جداگانه می‌تواند در این موضوع وارد شده و آن را مورد بررسی قرار دهد.

وی در پاسخ به این که آیا کسانی که در کمیته بررسی بورسیه‌ها در مجلس حضور دارند همان استیضاح‌کنندگان وزیر علوم بودند، گفت: این موضوع قبل از تایید رای اعتماد وزیر جدید به نظر اشتباه است و کلا ربطی به موضوع استیضاح وزیر ندارد.

حدادعادل در خصوص انتخاب وزیر علوم جدید گفت: نمی‌توان وزیر علوم آینده را پیش‌تر انتخاب کرد یا در مورد وی اظهار نظر نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز