خبرگزاری کار ایران

رئیس مجلس در جمع ایرانیان مقیم سوئیس:

زمینه‌های سرمایه‌گذاری در بخش صنعت در ایران فراهم شده است

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۳۵۸

سرمایه‌گذاری در بخش‌های پتروشیمی و فولاد به دلیل این که ایران دارا بودن ایران به نفت و گاز، سودآور است. / اگر مشکلی در سرمایه‌گذاری بخش‌های مختلف از جمله صنعت وجود دارد باید رفع شود چراکه این عرصه مزیت‌های بسیاری دارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با جمعی از نخبگان ایرانی مقیم کشور سوئیس گفت: تا زمانی که موتور صنعت ایران به خوبی به حرکت در نیاید، نمی‌توان در دیگر زمینه‌ها فعالیت کرد.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی در ادامه سفر خود به ژنو، شامگاه دوشنبه با جمعی از نخبگان ایرانی مقیم کشور سوئیس دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار که محسن نذیری اصل نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در ژنو و حسن قشقاوی معاون امور مجلس، کنسولی و ایرانیان وزارت امور خارجه حضور داشتند، رییس مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: زمینه‌های سرمایه‌گذاری در بخش صنعت در ایران فراهم شده و در این راستا قوانینی برای تسهیل سرمایه گذاری در کشور به تصویب رسیده است.

وی با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری در بخش صنعت در کنار سایر خدمات، خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری در بخش های پتروشیمی و فولاد به دلیل این که ایران دارا بودن ایران به نفت و گاز، سودآور است.

لاریحانی تاکید کرد: اگر مشکلی در سرمایه‌گذاری بخش های مختلف از جمله صنعت وجود دارد باید رفع شود چراکه این عرصه مزیت های بسیاری دارد.

وی از ایرانیان مقیم خارج از کشور خواست که در بخش های مختلف صنعت و گردشگری سرمایه گذاری کنند چراکه در سال های اخیر زمینه های خوبی برای سرمایه گذاری در این بخش فراهم شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز