خبرگزاری کار ایران

فولادگر در نشست مشترک دولت و مجلس:

تامین نقدینگی واحدهای تولیدی یکی از چالش‌های کنونی کشور است

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۷۴۲

آمارها باید به صورتی اعلام شود که موجب بروز چالش‌ نشود و باید به این موضوع دقت کرد / خوشبختانه دولت به بحثخروج از رکود و حمایت از تولید توجه کرد و لایحه‌ای را دراین رابطه به مجلس ارجاع داد، از این‌رو مجلس هم درصدد است تا برخی از پیشنهادات و طرح‌های هم‌راستا را با لایحه دولت ترکیب کند، اما امیدوارم دولت هم در نشست‌های خود از این پیشنهادات حمایت کند.

رئیس کمیسیون ویژه اصل ۴۴ قانون اساسی با بیان اینکه تامین نقدینگی واحدهای تولیدی یکی از چالش‌های کنونی کشور است، افزود: خوشبختانه دولت به بحثخروج از رکود و حمایت از تولید توجه کرد و لایحه‌ای را دراین رابطه به مجلس ارجاع داد.

به گزارش ایلنا به نقل از خانه ملت، حمیدرضا فولادگر در نشست مشترک مجلس و دولت گفت: من در اینجا باید از دولت تشکر کنم زیرا در جلسه گذشته نمایندگان دو مورد را تذکر دادند که خوشبختانه هیات دولت به این موارد به خوبی رسیدگی کرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس نهم با اشاره به تشکیل شورایعالی اصل ۴۴ قانون اساسی از سوی دولت افزود: خوشبختانه مجلس شورای اسلامی نیز چند قدم برای اصلاح قانون اصل ۴۴ برداشته است که ساماندهی به موسسات عمومی، شرکت‌های شبه‌دولتی، شفاف‌سازی بنگاه‌ها، بهبود فضای کسب و کار از جمله این موارد است، اما قطعا باید این موضوع با اجرای درست و سیاست‌های مطلوب همراه شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه دولت به بحثخروج از رکود و حمایت از تولید توجه کرد و لایحه‌ای را دراین رابطه به مجلس ارجاع داد، از این‌رو مجلس هم درصدد است تا برخی از پیشنهادات و طرح‌های هم‌راستا را با لایحه دولت ترکیب کند، اما امیدوارم دولت هم در نشست‌های خود از این پیشنهادات حمایت کند.

فولادگر با اشاره به بروز برخی اختلافات در ارائه آمارها گفت: آمارها باید به صورتی اعلام شود که موجب بروز چالش‌ نشود و باید به این موضوع دقت کرد.

رئیس کمیسیون ویژه اصل ۴۴ قانون اساسی با تاکید بر اینکه بحثتامین نقدینگی واحدهای تولیدی یکی از چالش‌های کنونی کشور است، افزود: دولت باید ضمن توجه به این موضوعات به مشکلات صندوق‌های بازنشستگی و مسکن مهر توجه ویژه داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز