خبرگزاری کار ایران

به دلیل ارائه لایحه از سوی دولت؛

بررسی طرح نجات دریاچه‌ها و تالاب‌ها در مجلس متوقف شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۵۱۴

رئیس کمیسیون کشاورزی اعلام کرد که رئیس سازمان محیط‌زیست و معاون رئیس جمهور طی نامه‌ای خواستار توقف بررسی این طرح و ارجاع آن به کمیسیون شدند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با درخواست دولت مبنی بر توقف بررسی طرح نجات دریاچه‌ها و تالاب‌های کشور در صحن علنی مجلس به دلیل تصمیم برای ارائه لایحه به مجلس موافقت کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، براساس نامه‌ای که معصومه ابتکار برای احیا و نجات تالاب‌ها و دریاچه‌های کشور به نمایندگان مجلس نوشته است، محمدرضا باهنر که ریاست جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی را برعهده داشت، گفت: رئیس کمیسیون کشاورزی اعلام کرد که رئیس سازمان محیط‌زیست و معاون رئیس جمهور طی نامه‌ای خواستار توقف بررسی این طرح و ارجاع آن به کمیسیون شدند.

باهنر با بیان اینکه در این نامه عنوان شده که در صورت دادن فرصت یک‌ماهه به دولت لایحه جامعی حاضر خواهد شد که مشکلات اصل ۷۵ قانون اساسی آن و همچنین مشکلات مربوط به منابع مالی رفع شده و یک نظر تفاهمی بین مجلس و دولت ایجاد خواهد شد، گفت: ‌ رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس موافقت خود را برای ارجاع این طرح به کمیسیون در صورت موافقت سایر نمایندگان اعلام کرده است. برای ارجاع این طرح که در دستور روزانه صحن قرار گرفته نیاز به رأی مجلس داریم، بنابراین از نمایندگان می‌خواهم که با دقت درخواست دولت در مورد ارجاع این طرح را بررسی و نظر خود را اعلام کنند.

در ادامه این طرح با ۱۱۹ رأی موافق، ۵۲ رأی مخالف و ۹ رأی ممتنع از مجموع ۲۲۴ نماینده حاضر در صحن به کمیسیون ارجاع شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز