خبرگزاری کار ایران

نماینده اهواز در گفت‌وگو با ایلنا:

مجلس عصر امروز میزبان هیات دولت است / هم‌اندیشی برای سرعت بخشیدن به خدمت‌رسانی

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۳۸۱

نماینده مردم اهواز در مجلس از نشست بین دو قوه و تعامل هرچه بیشتر دولت و مجلس با حضور شخص رییس جمهور و هیات رییسه دولت فردا بعداز نماز مغرب و اشا به میزبانی مجلس شورای اسلامی خبر داد

نماینده مردم اهواز در مجلس از نشست بین دو قوه و تعامل هرچه بیشتر دولت و مجلس با حضور شخص رییس جمهور و هیات دولت بعداز نماز مغرب وعشای امروز به میزبانی مجلس شورای اسلامی خبر داد.

سید شریف حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در باره زمان دیدار مجلس با رییس جمهور و محورهای این دیدار گفت: با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده بین دولت و مجلس و بنابر تاکید ویژه مقام معظم رهبری مبنی بر نشست و جلسات کارشناسی بین دولت و مجلس برنامه زمان‌بندی شده‌ای از قبل مقرر شد.

وی افزود: با توجه به تاکید رییس جمهور و شخص آقای لاریجانی بر هماهنگی‌های بیشتر این دو قوه در ادامه آن نشست‌ها، شامگاه امروز و بعد از نماز مغرب و عشا در مجلس میزبان اعضای هیات دولت و ریاست محترم جمهور هستیم.

نماینده اهواز با بیان اینکه این نشست از نشست‌های کارشناسی بین دو قوه محسوب می‌شود که تبادل نظر در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی خواهد بود، ادامه داد: مشکلات و معضلات موجود از نگاه نمایندگان توسط روسای بعضی از کمیسیون‌ها مطرح خواهد شد که به سمع و نظر هیات دولت و شخص رییس جمهور خواهد رسید.

حسینی اظهار داشت: امکانات ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها و مشکلات پیش روی دولت هم توسط بعضی از وزرا مطرح میشود و نهایتا و جمع‌بندی این موضوعات توسط ریاست مجلس و ریاست جمهور انجام خواهد شد. این نشست‌ها کمک می‌کند دولت و مجلس که هدفی مشترک دارند و آن خدمت رسانی و خدمتگذاری به مردم است، سرعتی بالاتر به خود بگیرد.

وی ادامه داد: شرایطی ایجاد شده است تا بتوانیم برنامه هایی که در برنامه هایمان هست و هدفهایی که در چشم انداز ۲۰ ساله کشور داریم و بر اساس آن سیاست‌ها و خط مشی‌های کشورمان نوشته شده است را پیش ببریم. این نشستها کمک می‌کند اگر اختلافی هم بر سر یکسری از موضوعات داشته باشیم در این جلسات مشکلات را مطرح می‌کنیم تا به یک فهم مشترکی برسیم و آنها را برطرف کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز