خبرگزاری کار ایران

پیرموذن در نطق میان دستور:

رشته‌های سفر غرورآفرین رئیس جمهور را پنبه‌ نکنیم

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۰۰۹

آرای ملت به آقای روحانی به اعتبار کلیدی بود که برای رهایی ایران از تحریم نشان داده بود / عدم رسیدگی مجدانه به عدم توازن‌ها در سرزمین پهناور ایران و تداوم بحران‌هایی همچون آب و بیکاری می‌تواند نظام را با مخاطرات جدی رو به رو کند.

نماینده مردم اردبیل گفت: نباید همه رشته‌های غرورآفرین رئیس جمهور در سفر به نیویورک را به خاطر اظهارات سخیف نخست وزیر ذلیل بریتانیا پنبه کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کمال‌الدین پیرموذن در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس تاکید کرد: فقدان ارتباطات مفید بین‌المللی در کنار کم‌توجهی به توانمندی‌های اقتصادی مولد و منابع انسانی اصول‌گرا و اصلاح‌طلب علت‌العلل ایجاد رکود و ناکارآمدی در کشور است.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: عدم رسیدگی مجدانه به عدم توازن‌ها در سرزمین پهناور ایران و تداوم بحران‌هایی همچون آب و بیکاری می‌تواند نظام را با مخاطرات جدی رو به رو کند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر اینکه مجلس و دولت باید از فرصت تهیه برنامه ششم توسعه استفاده کند خاطرنشان کرد: باید برنامه‌ریزی لازم صورت بگیرد تا حرکت و رشد پرشتاب اقتصادی انجام شود.

وی در ادامه گام‌های بلند دولت در دستیابی به رشد اقتصادی و برداشتن تحریم‌ها را مورد تقدیر قرار داد و گفت: نباید همه رشته‌های غرورآفرین رئیس جمهور در سفر به نیویورک را به خاطر اظهارات سخیف نخست وزیر ذلیل بریتانیا پنبه کنیم. ما دیدیم که دنیا اعتراف کرد که بدون کمک ایران نمی‌تواند داعش را از بین ببرد.

پیرموذن ادامه داد: آرای ملت به آقای روحانی به اعتبار کلیدی بود که برای رهایی ایران از تحریم نشان داده بود.

این نماینده مجلس در ادامه یادآور شد: وجود جناح‌های اصول گرا و اصلاح طلب در ایران و همچنین مجلس پرسشگر و دولت پاسخگو بال‌های کشور هستند اما باید توجه داشته باشیم که دو قطبی کردن فضا باعثتشدید مشکلات کشور می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز