خبرگزاری کار ایران

نجابت در گفت‌وگو با ایلنا:

اصولگرایان به لزوم وحدت توجه پیدا کرده‌اند / به نظر واحد می‌رسیم

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۴۱۳

برخی تحلیل ها در مورد طیف‌های آیت الله مصباح و آیت الله یزدی را قبول ندارم. بحثاصلا بر سر لیدر نیست. مذاکرات مختلفی در جریان است و مباحثی هم که در این جلسات مطرح می شود همگی خوب و مثبت هستند.

یک عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اصولگرایان به لزوم رسیدن به وحدت توجه پیدا کرده‌اند خاطرنشان کرد: از مجموعه عوامل اینگونه برداشت می‌شود که افق روشنی در برابر اصولگرایان قرار دارد.

حسین نجابت در گفت‌وگو با خبرگار ایلنا در ارتباط با شرایط اصولگرایان برای رسیدن به وحدت در انتخابات مجلس آتی گفت: جلسات متعددی میان اصولگرایان در حال برگزاری است که تمامی آنها نیز نشان می‌دهد که افق روشنی پیش روی اصولگرایان قرار دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: به هر حال جبهه اصولگرایان یک طیف است و حتما باید یک ائتلاف و وحدتی صورت بگیرد. هنوز به یک محور واحد نرسیده‌ایم اما گروه‌های مختلف این جریان در حال رایزنی با یکدیگر هستند و من خبر دارم که افراد متعددی هم در حال پادرمیانی هستند که مجموعه این عوامل نشان می‌دهد افق روشنی پیش روی این گروه قرار دارد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: این افق روشن در مورد انتخابات‌های مجلس شورای اسلامی، خبرگان و ریاست جمهوری وجود دارد تا در این انتخابات‌ها به یک نظر واحد برسند.

این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه اصولگرایان به لزوم رسیدن به وحدت توجه پیدا کرده‌اند، خاطرنشان کرد: البته من برخی تحلیل ها در مورد طیف‌های آیت الله مصباح و آیت الله یزدی را قبول ندارم. بحثاصلا بر سر لیدر نیست. مذاکرات مختلفی در جریان است و مباحثی هم که در این جلسات مطرح می شود همگی خوب و مثبت هستند.

نجابت افزود: اصولگرایان چند شاخه نشده‌اند به هر حال مذاکراتی در حال صورت گرفتن است اما من معتقدم که افق روشنی در برابر اصولگرایان قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز