خبرگزاری کار ایران

پژمان‌فر در تذکر شفاهی:

نتیجه باخت - باخت برای نظام جمهوری اسلامی معنی ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۷۵۹

عدم برگزاری جلسات شورای عالی فضای مجازی مشکلات عدیده‌ای را برای فضای مجازی ایجاد کرده است که همه به رئیس جمهور برمی‌گردد / چرا به بهانه توسعه پهنای باند اینترنت، قیمت اینترنت را افزایش می‌دهند و اینترنت را با قیمت بالا به مردم می‌فروشند.

نماینده مردم مشهد با بیان اینکه راه مسئله هسته‌ای استقامت و پایداری است، گفت: ما همیشه در مذاکرات برنده هستیم و بازی باخت – باخت اصلا در نظام ما مفهوم ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، نصرالله پژمان‌فر در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی به رئیس جمهور با اشاره به مذاکرات هسته‌ای و حضور رئیس جمهور در نیویورک گفت: از آقای روحانی توقع داریم همانطور که تاکنون نسبت به رعایت حقوق کشور دقت داشتند از این به بعد هم با دقت بیشتری نسبت به رعایت حقوق اصلی کشور دقت داشته باشند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه راه مسئله هسته‌ای استقامت و پایداری است، گفت: ما همیشه در مذاکرات برنده هستیم و بازی باخت – باخت اصلا در نظام ما مفهوم ندارد.

وی در ادامه همچنین در تذکر دیگری خطاب به رئیس جمهور نسبت به عدم حضورش در جلسات شورای عالی اداری، گفت: عدم برگزاری جلسات شورای عالی فضای مجازی مشکلات عدیده‌ای را برای فضای مجازی ایجاد کرده است که همه به رئیس جمهور برمی‌گردد.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه در تذکری به وزیر دفاع گفت: وزیر دفاع درباره حل مشکلات عدیده شرکت ایران ایرتور قول‌هایی دادند که هنوز پس از گذشت چند ماه رفع نشده است.

پژمان‌فر در ادامه در تذکری به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: چرا به بهانه توسعه پهنای باند اینترنت، قیمت اینترنت را افزایش می‌دهند و اینترنت را با قیمت بالا به مردم می‌فروشند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس با بیان اینکه وزارت ارتباطات فقط به فکر دلالی و کسب پول است، افزود: وزارت ارتباطات به هیچ وجه نسبت به ارائه خدمات و سرویس‌های مختلف اقدام نمی‌کند و تمام وظایفی که در این باب دارد را به پایان سال ۹۴ موکول می‌کند.

وی با بیان اینکه به هیچ وجه مخالف افزایش سرعت اینترنت نیستیم، گفت: عملکرد غیرقانونی و غلط وزارت ارتباطات اشکال دارد چرا که این وزارتخانه می‌خواهد بدون زحمت و تهیه پیش‌شرط پول گرفته و مجوز بدهد و این برخلاف رویه‌ای است که در دنیا اتفاق می‌افتد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: وزارت ارتباطات بدون اینکه نسبت به پیوست فرهنگی و امکان کنترل‌ مزیت‌های اقتصادی و مهیا کردن امکانات فقط اینترنت را با پهنای باند می‌فروشد و به فکر دلالی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز