خبرگزاری کار ایران

فولادگر در نطق میان دستور:

سازش در برابر نظام سلطه نتیجه‌ای جز وادادگی ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۷۵۸

در وضعیت فعلی اقتصادی کشور که در حالت رکود تورمی قرار دارد، بهترین راهکار خروج از رکود تورمی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است و طبعا لوایح دولت و طرح های مجلس و رویه اجرایی باید در این راستا باشد.

یک نماینده مجلس به تیم مذاکره کننده هسته‌ای هشدار داد که سازش در برابر نظام سلطه نتیجه‌ای جز وادادگی و تسلیم ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا حمیدرضافولادگر نماینده اصفهان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود اظهار داشت: جا دارد همه مسئولان نظام و گروه مذاکره کننده هسته‌ای که به نمایندگی از مردم مقاوم و شهید پرور این نظام اسلامی در صحنه ای نظیر جنگ دیپلماتیک حضور یافته اند را به این نکته مهم توجه دهم که سازش در برابر نظام سلطه نتیجه‌ای جز وادادگی و تسلیم ندارد.

وی افزود: مقاومت مدبرانه و نرمش قهرمانانه در صحنه مذاکرات انشاءالله منجر به احقاق حقوق ملت خواهد شد، از مواضع رئیس جمهوری در خصوص محکومیت آمریکا در حمله هوایی غیرقانونی به سوریه به بهانه مقابله با داعش و نیز عدم مذاکره با رئیس جمهور آمریکا قدردانی می کنم.

این نماینده مجلس گفت: در وضعیت فعلی اقتصادی کشور که در حالت رکود تورمی قرار دارد، بهترین راهکار خروج از رکود تورمی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است و طبعا لوایح دولت و طرح های مجلس و رویه اجرایی باید در این راستا باشد.

فولادگر گفت: اکنون که روی لوایح الحاقی به تنظیم و مقررات مالی کشور به منظور دائمی کردن برخی احکام بودجه‌ای سنوات اخیر و نیز لوایح رفع مواضع تولید و طرح های حمایت از تولید در کمیسیون های مربوطه در دست بررسی می باشد، امید است نمایندگان وهمکاران عزیز با محک زدن آن با سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری مواد و تبصره ها را به نقد بگذارند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در مباحثمربوط به حوزه انتخابیه ۲ نکته را متذکر می‌شوم که نخست ضرورت سرمایه گذاری و حمایت از تولیدو اشتغال در سطح استان است، شایان ذکر است که بیکاری استان اصفهان در حال حاضر یک درصد بالاتر از نرخ متوسط بیکاری کشور قرار دارد و این با تعریف برخوردار بودن استان سازگاری ندارد.

وی با بیان اینکه شاهد سیل مهاجرت ها و افزایش آمار افراد جویای کار هستیم، گفت: میزان تعدیل نیروی واحدهای تولیدی به دلیل برخی مواضع موجود در شرایط اقتصادی سال های اخیر کشور می‌باشد که امید است به همت مسئولان در سطح کلان کشور و مسئولان استان با رفع مقررات زائد و دست و پا گیر و اجرای قوانینی نظیر قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار و قانون پنجم و قوانین حمایتی دیگر نسبت به جذب سرمایه گذار و جلوگیری از فرار سرمایه ها از استان در بخش های مختلف صنعتی، معدنی، کشاورزی، گردشگری و دیگر زمینه ها با رعایت استراتژی توسعه صنعتی و آمایش سرزمین اقدام شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن گفت: در خصوص موضوع آب و خشکسالی است طبق آمار موجود از وضعیت بارندگی و خشکسالی در سالیان گذشته، متناوبا فلات مرکزی و خصوصا استان اصفهان مواجه با خشکسالی و کاهش نزولات جوی بوده است ولی هیچ گاه همچون سال های اخیر شاهد قطع جریان آب و خشکی رودخانه به خصوص در منطقه مرکزی و شرقی استان اصفهان نبوده ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز