خبرگزاری کار ایران

حیدرپور در گفت‌وگو با ایلنا:

نمایندگان عزمی برای استیضاح وزیر آموزش و پرورش ندارند

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۳۶۱

در آستانه اول مهر و سال تحصیلی جدید قرار داریم و در چنین شرایطی باید به دنبال تقویت وزارت آموزش و پرورش باشیم و از طرح چنین مباحثی خودداری شود / بعید می‌دانم که این استیضاح جدی باشد.

یک عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی با رد شایعات مبنی عزم نمایندگان اصفهان برای استیضاح وزیر آموزش و پرورش، می‌گوید که شرایط برای استیضاح خوب نیست و نمایندگان باید به دنبال تقویت وزارت خانه آموزش و پرورش باشند.

عوض حیدرپور نماینده شهررضا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با جدی شدن بحثاستیضاح وزیر آموزش و پروش گفت: بعید می‌دانم که این استیضاح جدی باشد و اطلاعی در مورد آخرین وضعیت چنین استیضاحی ندارم.

وی در پاسخ به این موضوع که گفته می شود نمایندگان استان اصفهان به دنبال استیضاح وزیر آموزش و پرورش هستند نیز یادآور شد: در آخرین جلسه‌ای که با مجمع نمایندگان استان اصفهان داشتیم اصلا چنین چیزی نشنیدم یعنی هیچ کدام از نمایندگان این استان عزمی برای استیضاح وزیر آموزش و پرورش نداشتند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به شرایط خاص وزارت آموزش و پرورش نیز خاطرنشان کرد: به هر حال باید توجه داشته باشیم که در آستانه اول مهر و سال تحصیلی جدید قرار داریم و در چنین شرایطی باید به دنبال تقویت وزارت آموزش و پرورش باشیم و از طرح چنین مباحثی خودداری شود.

حیدرپور با تاکید بر اینکه به صورت کلی با طرح استیضاح موافق نیستم تصریح کرد: تقویت وزارت آموزش و پرورش در شرایط فعلی بسیار لازم و ضروری است. البته من بازهم تاکید دارم که هنوز این استیضاح جدی نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز