خبرگزاری کار ایران

درویش پور در گفت‌وگو با ایلنا:

بررسی تخلفات سازمان تامین اجتماعی کهنه نشود

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۲۰۵

مواردی از تخلفات در این گزارش تحقیق و تفحص آمده است که باید قوه قضاییه آنها را پیگیری کند و ببیند که با این تخلفات تا چه اندازه از لحاظ حقوقی و قضایی می‌توان برخورد کرد.

یک عضو فراکسیون رهروان ولایت خواستار تسریع در رسیدگی به پرونده‌ تخلفات در سازمان تامین اجتماعی شد و گفت: نباید بررسی چنین تخلفاتی کهنه شود و مردم تصور کنند که به پرونده افراد خاص رسیدگی نمی‌شود.

حجت‌الله درویش‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با پرونده تخلفات سعید مرتضوی در سازمان تامین اجتماعی گفت: من ندیده‌ام که پیگیری خاصی در این مورد صورت بگیرد. از سوی دیگر بحثخاصی هم در جایی ندیدم که پیگیری در مورد این موضوع انجام شود. ولی به طور قطع این همه هزینه و وقتی که گذاشته شده است باید به جایی برسد.

نماینده مردم ایذه در مجلس ادامه داد: برای هر تحقیق و تفحص مبلغ قابل توجهی هزینه می‌شود که باید در همین راستا به نتایج این تفحصات رسیدگی شود. تخلفاتی در سازمان تامین اجتماعی صورت گرفته است که جامعه هم باید در جریان قرار بگیرد که قرار است با این تخلفات چگونه برخورد شود.

این عضو فراکسیون رهروان ولایت در ادامه یادآور شد: ما دوست داشتیم که نتیجه تفحصات مجلس از سوی قوه قضاییه مورد بررسی قرار بگیرد اما متاسفانه ما حرکتی در این راستا و برای اینکه روشنگری صورت بگیرد، ندیدیم.

درویش پور در ادامه خاطرنشان کرد: مواردی از تخلفات در این گزارش تحقیق و تفحص آمده است که باید قوه قضاییه آنها را پیگیری کند و ببیند که با این تخلفات تا چه اندازه از لحاظ حقوقی و قضایی می‌توان برخورد کرد. اگر هم این تخلفات قابل برخورد نیستند باید به جامعه اطلاعات لازم در مورد آن داده شود تا افکار عمومی بیش از این در انتظار نمانند.

به گفته وی بررسی این تخلفات در قوه قضاییه در یک سال اخیر می‌بایست به جایی رسیده باشد چراکه افکار عمومی منتظر آن هستند که رسیدگی لازم به تخلفات آقای مرتضوی در پرونده تامین اجتماعی صورت بگیرد.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه اگر رسیدگی‌های لازم صورت نگیرد گزارش تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی لوثمی‌شود، یادآور شد: با چنین رفتاری افکار عمومی تصور می‌کنند که مسئولان قوه قضاییه بنای پیگیری این تخلفات را ندارند و زمانی که اسامی برخی افراد خاص مطرح می‌شود دیگر خبری از پیگیری نخواهد بود.

درویش پور با اشاره به بررسی پرونده محمدرضا رحیمی معاون اول احمدی نژاد خاطر نشان کرد: اصولا نباید شرایط به گونه‌ای شود که پیگیری اینگونه پرونده‌ها کهنه شود. البته که قوه قضاییه نیز با مشکلاتی نظیر کثرت پرونده ها مواجه است اما جامعه انتظار دارد که رسیدگی به این پرونده‌های تخلف جدی باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز