خبرگزاری کار ایران

قادرمرزی در گفت‌وگو با ایلنا:

حضور عوامل داعش در سنندج کذب محض است / نیروهای ایرانی اجازه ورود به بیگانگان را نمی‌دهند

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۶۳۲

مردم کردستان به هیچ وجه داعش را قبول ندارند و با توجه به جنایات آنها در کردستان عراق، موج نفرت از آنها در کردستان فزونی یافته است / مردم کردستان خود برای برخورد با این تروریست‌ها بسیج می‌شوند تا کردستان را به گورستانی برای آنها تبدیل کنند.

نماینده مردم قروه در مجلس حضور عوامل داعش در منطقه کردستان ایران را تکذیب کرد و گفت: نیروهای نظامی و امنیتی ما در تمامی مرزها در حال آمادگی هستند وبه هیچ وجه اجازه ورود نیروهای بیگانه را به کشور نخواهند داد.

حامد قادرمرزی درگفت وگو با خبر نگار ایلنا درخصوص انتشار برخی اخبار منبی بر اینکه نیروهایی از گروه تروریستی داعش در سطح شهرهای استان کردستان دیده شده‌اند، گفت: من نیز این اخبار را شنیده‌ام.

وی ادامه داد: پس از اطلاع یافتن از این اخبار با نهادهای ذیربط در استان کردستان و مقامات محلی در این رابطه صحبت کردم و آنها گفتند که این مسئله کذب محض است و چنین چیزی صحت ندارد.

نماینده قروه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم کردستان به هیچ وجه داعش را قبول ندارند و با توجه به جنایات آنها در کردستان عراق، موج نفرت از آنها در کردستان فزونی یافته است.

قادرمرزی با بیا ن اینکه اگر این نیروی اهریمنی صهیونیستی به خود جرات دهد و تصور کند که می‌تواند وارد کشور شود، نیازی به نیروهای دولتی نیست، اظهار داشت: مردم کردستان خود برای برخورد با این تروریست‌ها بسیج می‌شوند تا کردستان را به گورستانی برای آنها تبدیل کنند.

وی درخصوص تدابیر اندیشه شده در مرزهای غربی برای برخورد با گروه تروریستی داعش تصریح کرد: نیروهای نظامی و امنیتی ما در تمامی مرزها در حال آمادگی هستند وبه هیچ وجه اجازه ورود نیروهای بیگانه را به کشور نخواهند داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز