خبرگزاری کار ایران

نکو در تذکر شفاهی:

استیضاح کنندگان عزتمندانه امضاهای خود را پس بگیرند

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۶۰۱

چرا هیات رئیسه دستور پخش این سیاه نامه را می‌دهد که در این باره هم اقدام کننده و هم دستور دهنده در برابر افکار عمومی و مجلس باید پاسخگو باشند.

عضو فراکسیون رهروان ولایت گفت: نباید اجازه دهیم دانشگاهیان در نظرشان نسبت به ما تجدیدنظر کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابراهیم نکو در تذکر شفاهی خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیش رو بودن هفته دولت گفت: من این مناسبت را به هیات دولت سخت کوش و با تدبیر تبریک می‌گویم.

وی با اشاره به بسته اقتصادی دولت برای خروج از رکود اظهار داشت: امیدوارم این بسته موثر واقع شود و منجر به بهبود معیشت مردم، کاهش تورم و خروج از رکود شود.

نکو ادامه داد: تیم اقتصادی دولت با تعامل با نمایندگان مجلس توانسته کارنامه خوبی در پرونده‌شان رقم بزنند.

نماینده رباط کریم با اشاره به پخش شبنامه‌ای علیه رئیس جمهور در روز یکشنبه توسط یکی از نمایندگان مجلس خطاب به لاریجانی بیان کرد: انتظار می‌رود در خصوص اوراق پخش کنی سوال برانگیز روز یکشنبه دستورات لازم را صادر کنید.

نکو با محکوم کردن این عمل خاطرنشان کرد: چرا هیات رئیسه دستور پخش این سیاه نامه را می‌دهد که در این باره هم اقدام کننده و هم دستور دهنده در برابر افکار عمومی و مجلس باید پاسخگو باشند.

عضو فراکسیون رهروان ولایت افزود: این افراد می‌خواهند رای سایر نمایندگان مردم را به نفع منافع خویش مصادره کنند.

وی با بیان اینکه من به حق نمایندگان برای استیضاح احترام می‌گذارم خطاب به استیضاح کنندگان ابراز داشت: از استیضاح کنندگان می‌خو اهم عزتمندانه امضاهای خود را پس بگیرند چرا که متن و موارد استیضاح قابل حل است و لازم نیست این گونه وقت مجلس گرفته شود.

نماینده رباط کریم در پابان با اشاره به فرارسیدن هفته دولت و بازگشایی دانشگاه‌ها تاکید کرد: در دانشگاه‌ها آرامش خوبی برقرار است و این استبضاح ارمغان خوبی برای مجلس و دانشگاه‌ها نیست و ما نباید اجازه دهیم دانشگاهیان در نظرشان نسبت به ما تجدیدنظر کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز