خبرگزاری کار ایران

فتاحی درگفت‌و‌گو با ایلنا:

جداسازی محل کار در شهرداری اقدامی سیاسی و ریاکارانه است

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۳۰۳

جداسازی محل کار در شهرداری که با بهانه غیرت دینی از آن دفاع می‌شود خود سرآغاز ناهنجاری در جامعه خواهد بود.

نماینده مردم ارومیه جداسازی محل کار در شهرداری را اقدامی سیاسی و ریاکارانه دانست که سرآغاز ناهنجاری در جامعه خواهد بود.

عابد فتاحی درگفت‌و‌گو باخبرنگار ایلنا در واکنش به جداسازی در محیط کار شهرداری تهران، اظهار داشت: وقتی آقای روح‌الله حسینیان برای گرفتن امضای بیانیه حمایت از اقدام شهردار تهران نزد من آمدند، به ایشان گفتم که آقای قالیباف با این کار یک خیانت بزرگ در حق ملت ایران انجام می‌دهند.

نماینده مردم ارومیه با بیان اینکه من با این فرهنگ که به زن و مرد در کنار هم به عنوان ابزار نگریسته شود به شدت مخالف هستم، تاکید کرد: از سویی دیگر باید به این نکته توجه داشت که این کار تبعیض در اشتغال را نیز در پی خواهد داشت.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: واقعا باعثتاسف است که در چنین شرایطی که کشور ما با مشکلات جدی هم چون بیکاری و تورم و خودکشی جوانان تحصیل کرده مواجه است عده‌ای از مسئولان در صدد درگیر کردن اذهان مردم با چنین مسائلی هستند.

فتاحی اقدام قالیباف را در جداسازی محل کار در شهرداری کاملا سیاسی و ریاکارانه توصیف کرد و افزود: اتفاقا این حرکت که به بهانه غیرت دینی از آن دفاع می‌شود خود سرآغاز ناهنجاری در جامعه خواهد بود.

نماینده مردم ارومیه همچنین تصریح کرد: زن و مرد باید برای رشد و شکوفایی کشور دوشادوش و در کنار یکدیگر فعالیت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز