خبرگزاری کار ایران

رئیس مجلس سوریه:

دشمنان گسترش اختلافات میان کشورهای اسلامی را مورد هدف قرار داده‌اند

کد خبر : ۱۸۸۷۲۲

برای حمایت از ملت فلسطین راهی جر تقویت مقاومت و وحدت میان فلسطینیان و گروه‌های مقاومت وجود ندارد / راه برون‌رفت فلسطین از مشکلات فعلی یکپارچگی گروه‌های سیاسی در کنار یکدیگر است.

رئیس مجلس سوریه تاکید کرد: دشمنان پراکندگی صفوف و گسترش اختلافات میان کشورهای اسلامی را مورد هدف قرار داده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد جهاد الحام در نشست تروئیکای اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی که عصر در هتل اوین در حال برگزاری است، گفت: از حمایت‌های دولت ایران بالاخص مقام معظم رهبری و آقای روحانی تشکر می‌کنم چراکه همواره دولت ایران مواضع حمایتی از سوریه و فلسیطین داشته است.

وی با بیان اینکه ما ىر شرایط سختی به سر می‌بریم، اظهار داشت: دشمنان تمام امکاناتشان را علیه ما بسیج کرده‌اند و پراکندگی صفوف و گسترش اختلافات میان کشورهای اسلامی را مورد هدف قرار داده‌اند.

رئیس مجلس سوریه با بیان اینکه هدف دولت‌های غربی کاشت بذر فتنه در کشورهای اسلامی است، یادآور شد: تهاجم علیه فلسطین از ۶۶ سال قبل آغاز شده و پایان نیز نمی‌پذیرد.

الحام با اشاره به دوگانگی و سکوت غرب در قبال رفتارهای رژیم صهیونیستی تصریح کرد: کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند و کشورهای اسلامی باید در برابر رژیم صهیونیستی متحد باشند و تحرک داشته باشند.

وی با بیان اینکه برای حمایت از ملت فلسطین راهی جر تقویت مقاومت و وحدت میان فلسطینیان و گروه‌های مقاومت وجود ندارد، خاطرنشان کرد: راه برون‌رفت فلسطین از مشکلات فعلی یکپارچگی گروه‌های سیاسی در کنار یکدیگر است.

رئیس مجلس سوریه با تاکید بر اینکه تبانی کشورها و سکوت جوامع بین‌المللی علیه جنایت رژیم صیهونیستی بر کسی پوشیده نیست، یادآور شد: کشورهای حامی رژیم صیهونیستی، گروه‌‌های تروریستی در عراق و سوریه را حمایت می‌کنند.

الحام با درخواست از کشورهای اسلامی برای تحرک علیه جنایت اسرائیل تاکید کرد: این حملات محدود به سوریه، فلسطین و عراق نخواهد بود و به همه کشورهای منطقه و جهان گسترش می‌یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز