خبرگزاری کار ایران

در کمیسیون امنیت ملی انجام می شود؛

بررسی مشارکت ایران در برنامه صندوق بین‌المللی پول

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۳۱۳

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی روز یکشنبه هفته آینده بررسی طرح تأمین آب کشاورزی و شرب فلات مرکزی، شرق و جنوب شرق ایران وبررسی طرح الحاق یک تبصره به ماده(۹) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی را در دستور کار خود دارد.

کارگروه روابط خارجی این کمیسیون رسیدگی به لوایح تصویب کنوانسیون میناماتا در مورد جیوه و اجازه مشارکت دولت جمهوری اسلامی ایران در برنامه صندوق بین‌المللی پول جهت کاهش فقر و ارتقای رشد را در برنامه خود خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگروه امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی روز یکشنبه هفته آینده بررسی طرح تأمین آب کشاورزی و شرب فلات مرکزی، شرق و جنوب شرق ایران وبررسی طرح الحاق یک تبصره به ماده(۹) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی را در دستور کار خود دارد.

همچنین کارگروه روابط خارجی این کمیسیون رسیدگی به لوایح تصویب کنوانسیون میناماتا در مورد جیوه و اجازه مشارکت دولت جمهوری اسلامی ایران در برنامه صندوق بین‌المللی پول جهت کاهش فقر و ارتقای رشد را در برنامه خود خواهد داشت.

روز چهارشنبه نیز این کارگروه آخرین اخبار و تحولات روابط جمهوری اسلامی ایران با کشور عربستان سعودی با حضور مسؤولین ذی‌ربط مورد بررسی قرار می دهد.

علاوه بر این کارگروه دفاعی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی لایحه اصلاح قانون بیمه عمر و حوادثپرسنل نیروهای مسلح، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سازمان تابعه یا وابسته به آنها بررسی خواهد کرد.

کارگروه حقوق بشر آخرین وضعیت حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین‌المللی با حضور مسؤولین ذی‌ربط را رسیدگی می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز