خبرگزاری کار ایران

بذرپاش در تذکر شفاهی:

نوبخت به صورت غیرقانونی عهده‌دار دو مسئولیت در دو معاونت رئیس جمهوری است

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۰۲۹

اصرار خودروسازان ممکن است آنها را از نعمت آقای نعمت‌زاده محروم کند. / وزارت ورزش و جوانان تقریباً نیمه‌تعطیل است هر چند مشکل جوانان سازمان یا وزارتخانه نیست و باید شورای عالی جوانان فعال شود. / برداشت از صندوق توسعه ملی به میزان ۴.۱ میلیارد دلار و اصرار بر برداشت‌های دیگر کار نادرستی است و ثروت ملی را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

عضو هیات رئیسه مجلس از خبرنگاران پارلمانی به دلیل امضای نامه‌ای در حمایت کامل از مردم غزه تشکر کرد.

به گزارش ایلنا، مهرداد بذرپاش در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی به رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور در تبلیغات انتخاباتی یکی از دلایل اصلی مشکلات اقتصادی را تغییر سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اعلام کرد و بسیاری از مشاوران وی در آن زمان بر این موضوع تاکید داشتند.

نمایند مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ‌ یک سال از آن دوره می‌گذرد، چرا سازمان مدیریت احیا نشد؟ یا آن صحبت انتخاباتی بود یا این کار درست.

وی افزود: آقای نوبخت یکسال است که صورت غیرقانونی عهده‌دار دو مسئولیت در دو معاونت رئیس جمهوری را دارد. از دولت می‌خواهیم که در این موضوع تجدیدنظر کند.

عضو هیات رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه خودروسازان نه دولت را جدی گرفتند و نه مجلس را گفت: به نظرم اصرار خودروسازان ممکن است آنها را از نعمت آقای نعمت‌زاده محروم کند.

بذرپاش در ادامه گفت: وزارت ورزش و جوانان تقریباً نیمه‌تعطیل است هر چند مشکل جوانان سازمان یا وزارتخانه نیست و باید شورای عالی جوانان فعال شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس نهم همچنین خواست تا در حوزه ورزش شاهد دخالت مستقیم مردم در امور فدراسیون‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه هنر کنترل تورم با تشدید رکود شاید نوعی کم‌هنری است، گفت: در دو سال گذشته به دلیل تحریم شاهد افزایش نرخ ارز بودیم و تورم ناشی از شوک ارزی به کشور وارد شد حال اگر هیچکس هیچ کاری نکند، تورم نقطه به نقطه کاهش پیدا خواهد کرد، بماند که کاهش تورم را مردم باید احساس کنند.

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: برداشت از صندوق توسعه ملی به میزان ۴.۱ میلیارد دلار و اصرار بر برداشت‌های دیگر کار نادرستی است و ثروت ملی را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

بذرپاش افزود: کسانی که شعار نه غزه نه لبنان را سر دادند حال نتیجه شعارشان را ببینند که چه سخن ناصوابی را بر زبان راندند و کشته‌شدن کودکان بیگناه را با چشم نظاره کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در پایان از خبرنگاران پارلمانی همه رسانه‌ها که نامه‌ای را در حمایت از مردم مظلوم غزه امضا کردند، تشکر کرد و گفت: در این نامه خبرنگاران پارلمانی خواستار حمایت جدی از غزه شدند و از رسانه‌های غربی به دلیل نحوه پوشش اخبار غزه انتقاد کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز