خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کمیسیون شورا با ایلنا مطرح کرد؛

بررسی طرح افزایش تعداد نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه با حضور نمایندگان وزارت کشور و اطلاعات

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۹۵۷

این طرح هنوز تصویب نهایی نشده است. در این جلسه نمایندگان تنها در جریان روند کار قرار گرفتند و در جلسه بعد کمیسیون این طرخ به تصویب خواهد رسید.

سخنگوی کمیسیون شورا از طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و افزایش تعداد نمایندگان آنها با حضور نمایندگانی از وزارت کشور و وزارت اطلاعات خبر داد.

دخیل‌عباس زارع‌زاده مهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون شوراها عنوان کرد: در جلسه امروز طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و افزایش تعداد نمایندگان آنها در دستور کار قرار داشت.

وی افزود: امروز تک به تک حوزه‌های انتخابیه و اعضای آنها به تفکیک مورد بررسی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون شوراها با بیان اینکه در جلسه امروز نمایندگانی از وزارت کشور و وزارت اطلاعات حضور داشتند، گفت: دراین جلسه بار دیگر افزایش نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه مرور شد. اعتراض‌های عنوان شده در دو استان یزد و کرمانشاه مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه این طرح هنوز تصویب نهایی نشده است، عنوان کرد: در این جلسه نمایندگان تنها در جریان روند کار قرار گرفتند و در جلسه بعد کمیسیون این طرح به تصویب خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز