خبرگزاری کار ایران

درویش‌پور به ایلنا خبر داد:

حضور رئیس سازمان فنی‌وحرفه‌ای در کمیسیون آموزش

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۹۴۹

در مورد بلاتکلیفی بخشی از مربیان فنی‌وحرفه‌ای گفتند که وضعیت استخدامی آنها از دستشان خارج است و باید در این رابطه تصمیم‌گیر باشد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از حضور رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای در این کمیسیون خبر داد.

حجت‌الله درویش‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در جلسه عصر امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: در جلسه امروز، رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای در کمیسیون آموزش و تحقیقات حضور پیدا کرد و به ارائه گزارشی از عملکرد و برنامه‌های آتی این سازمان پرداخت.

وی ادامه داد: در این جلسه، نمایندگان نیز سوالاتی درباره چگونگی ایجاد اشتغال بالاخص در مناطق محروم را مطرح کردند.

نماینده مردم ایذه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بلاتکلیفی بخشی از مربیان فنی و حرفه‌ای اظهار داشت: این بخش از مربیان در این مدت به دنیال وضعیت استخدامی‌شان در سازمان فنی و حرفه‌ای بودند و دیدارهایی نیز با برخی از اعضای کمیسیون آموزش داشته بودند که در این دیدار در رابطه با وضعیت استخدامی این مربیان نیز سوالاتی مطرح شد.

درویش‌پور در خصوص پاسخ رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای در این رابطه تصریح کرد: آقای پرند در پاسخ به این مربیان گفتند که وضعیت استخدامی آنها از دستشان خارج است و باید در این رابطه تصمیم‌گیر باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز