خبرگزاری کار ایران

رحمانی در تذکر شفاهی؛

در ۵ سال اخیر دانشگاه آزاد تاکستان به فنا کشیده شده است

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۷۶۲

تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریسی و پیش‌دبستانی و مسئله دفترداران از دیگر موضوعاتی است که باید مورد رسیدگی قرار گیرد.

نماینده مردم تاکستان در مجلس با اشاره به وضعیت دانشگاه آزاد تاکستان با بیان اینکه این دانشگاه از دانشگاه‌های قدیمی است، گفت: طی ۵ سال این واحد به فنا کشیده شده که مسئولان باید به وضعیت آن رسیدگی کنند.

به گزارش ایلنا، رجب رحمانی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور و هیات دولت با اشاره به تامین آب کشاورزی شهرستان تاکستان از سد مخزنی طالقان و اختصاص اعتبار مناسب به اصلاح سیستم آبیاری گفت: ده‌ها هکتار باغ انگور و میوه در شرف نابودی است و بیش از یکصد هزار شغل در حال از بین رفتن است.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تامین سوخت چاه‌های عمیق دارای فرم ۱ و ۵ افزود: در این موقعیت آبیاری ندادن سوخت به چاه‌های عمیق و تعطیل کردن آنها به هیچ وجه به مصلحت منطقه و کشاورزان نیست و لازم است هر چه سریع‌تر سوخت چاه‌ها داده شود.

وی افزود: تسریع در اجرای عملیات اجرایی پروژه فاضلاب شهرستان تاکستان که یکی دیگر از درخواست‌های ما از دولت است بسیار طولانی شده است.

رحمانی با اشاره به وضعیت بیمارستان دولتی تاکستان با بیان اینکه این تنها بیمارستان دولتی است که بیش از ۵۰ هزار نفر را خدمت خواهد داد، تاکید کرد: پست‌های سازمانی این بیمارستان باید مصوب شود و در هفته دولت نیز این مکان بهداشتی خدماتی باید افتتاح شود.

وی با اشاره به وضعیت پرداخت وام ازدواج جوانان که مدت‌هاست در صف طولانی هستند و همچنین دادن تنخواه به صنعتگران و کارآفرینان و وام صندوق توسعه ملی که تسویه آنها با رکود مطرح کرده ادامه داد: تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریسی و پیش‌دبستانی و مسئله دفترداران از دیگر موضوعاتی است که باید مورد رسیدگی قرار گیرد.

نماینده مردم تاکستان در مجلس با اشاره به وضعیت دانشگاه آزاد تاکستان گفت: این دانشگاه قدیمی‌ترین دانشگاه ۱۵ هزار دانشجو داشت و از سال ۸۷ در یک مقطع ۵ ساله این دانشگاه به فنا کشیده شد.

وی با بیان اینکه استخدام‌های بی‌حساب و کتاب در هیات علمی سوءاستفاده از مسائل مختلف از دیگر مشکلات است، تصریح کرد: از میرزاده و وزارت علوم درخواست رسیدگی دارم این دانشگاه باید توسعه پیدا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز