خبرگزاری کار ایران

لاریجانی در پاسخ به شهریاری:

استیضاح و سؤالات نمایندگان طبق روال قانونی در دستور کار قرار می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۶۸۵

قطعا سؤال و استیضاح از وزرا از وظایف و اختیارات نمایندگان است و هر سؤال و استیضاحی طبق روال قانونی در دستور کار قرار می‌گیرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استیضاح و سؤالات نمایندگان طبق روال قانونی در دستور کار قرارمی گیرد گفت: منتهی در این زمینه شاید گفتگوهایی وجود داشته باشد که این موضوع به طور حتم به معنای منع شدن و یا مدیریت روند استیضاح یا سؤال نیست.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان سخنرانی ناطقان میان دستور با اشاره به اظهارات یکی از نمایندگان در رابطه با اقدام هیأت رئیسه برای مدیریت استیضاح و سؤالات نمایندگان از وزرا گفت: قطعا سؤال و استیضاح از وزرا از وظایف و اختیارات نمایندگان است و هر سؤال و استیضاحی طبق روال قانونی در دستور کار قرار می‌گیرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: منتهی در این زمینه شاید گفتگوهایی وجود داشته باشد که این موضوع به طور حتم به معنای منع شدن و یا مدیریت روند استیضاح یا سؤال نیست.

لازم به ذکر است که حسینعلی شهریاری امروز در نطق میان دستور خود به مصاحبه یکی از اعضای هیأت رئیسه مجلس اشاره کرد و گفت: یکی از اعضای هیأت رئیسه در مصاحبه‌ای اعلام کرد که ما می‌خواهیم استیضاح‌ها را مدیریت کنیم حال این سؤال پیش می‌آید که این اقدام براساس کدام یک از مواد قانونی صورت می‌ گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز