خبرگزاری کار ایران

سقایی در تذکر شفاهی مطرح کرد:

شیوع بیماری سرطان به علت خشک شدن دریاچه بحرگان

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۴۳۸

از رئیس جمهور درخواست می‌کنیم هیاتی ویژه برای حل مشکل آب شرب منطقه تشکیل و تکلیف مردم مشخص شود.

نماینده مردم نیریز در مجلس با یادآوری خشک شدن دریاچه بحرگان گفت: بر اثر وزیدن باد، نمک های آلوده به فاضلاب بالادست وارد شده و بیماری سرطان در این منطقه بیداد می‌کند.

به گزارش ایلنا، سقایی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور در رابطه با خشک شدن دریاچه بحرگان گفت: دریاچه بحرگان دومین دریاچه بزرگ کشور است که اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس در بازدید از این دریاچه متوجه عمق فاجعه شدند.

نماینده مردم نیریز در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه در اثر خشک شدن دریاچه بحرگان کلیه چاه های آب شرب و کشاورزی منطقه خشک شده اند افزود: علاوه بر این بر اثر وزیدن باد نمک های آلوده به فاضلاب بالادست وارد و باعثشیوع بیماری های مختلف شده و بیماری سرطان در این منطقه بیداد می‌کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از دولت درخواست کرد برای دریاچه بحرگان اتخاذ تصمیم کند و ادامه داد: همه مسئولان تماشاگر شده‌اند سازمان محیط زیست کجاست؟ چرا مردم باید چوب سوء مدیریت ها را بخورند.

این نماینده مردم در مجلس نهم با یادآوری اینکه در بالادست جشن برنج میگیرند و مردم پایین دست در خشکسالی به سر می‌برند گفت: از رئیس جمهور درخواست می‌کنیم هیاتی ویژه برای حل مشکل آب شرب منطقه تشکیل و تکلیف مردم مشخص شود.

نماینده مردم نیریز در مجلس با یادآوری اینکه بعد از گذشت ۴ ماه هیچ اعتباری به استان فارس تخصیص داده نشده است تصریح کرد: مردم سوال می‌کنند آیا اگر این مشکل برای نقاط مرکزی هم پیش می‌آمد مسئولین اینگونه رفتار می‌کردند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس نسبت به رعایت نشدن شئونات اسلامی در ماه مبارک رمضان تذکر داد و گفت: اگر عده ای عذری دارند باید بدانند حرمت این ماه عزیز را باید حفظ کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز