خبرگزاری کار ایران

موسوی در گفت‌وگو با ایلنا:

استیضاح وزیر کشاورزی به صلاح نیست

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۴۹۳

به دلیل مشکلات و محدودیت‌هایی که در کشور وجود دارد نمی‌توان تمام مشکلات حوزه کشاورزی را معلول ضعف عملکرد این وزارتخانه دانست.

یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس استیضاح وزیر کشاوری را زودهنگام دانست و افزود: با توجه به شرایط کنونی کشور استیضاح وزیر چندان به صلاح نیست و به عقیده من اکثریت اعضای کمیسیون کشاورزی نیز با این استیضاح مخالف هستند.

سید شکر خدا موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به امضای ۳۰ نفر از نمایندگان برای طرح استیضاح وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: دلایل امضاء کنندگان استیضاح وزیر جهاد کشاورزی دلایل منطقی و درستی است اما با توجه شرایط فعلی کشور و مشکلات ناشی از تحریم‌ها و مشکلات موجود در صادرات و واردات کشور، طرح استیضاح آقای حجتی در شرایط کنونی طرح عجولانه‌ای است.

عضو کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی ضمن مخالفت با طرح استیضاح وزیر جهاد کشاورزی، افزود: به دلیل مشکلات و محدودیت‌هایی که در کشور وجود دارد نمی‌توان تمام مشکلات حوزه کشاورزی را معلول ضعف عملکرد این وزارتخانه دانست.

وی با یادآوری اینکه خود از مخالفان دادن رای اعتماد به آقای حجتی بوده است، تاکید کرد: اگرچه عملکرد وزیر کشاورزی تا کنون چندان مثبت ارزیابی نمی‌شود اما با توجه به شرایط کنونی کشور استیضاح وزیر چندان به صلاح نیست و به عقیده من اکثریت اعضای کمیسیون کشاورزی نیز با این استیضاح مخالف هستند.

موسوی همچنین با بیان اینکه باید به وزرای دولت فرصت بیشتری بدهیم، تصریح کرد: طرح استیضاح با توجه به اینکه زمان زیادی از مسئولیت وزرا نگذشته طرح زودهنگامی است بنابراین ابتدا باید از وزرا طرح سوال شوند و چنانچه این مواخذه‌ها نتیجه بخش نبود می‌توان طرح استیضاح را در دستور کار قرار داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز