خبرگزاری کار ایران

از سوی هیات رئیسه مجلس قرائت شد:

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولین اجرایی کشور

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۳۹۱

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پایان جلسه علنی امروز تذکراتی را به مسئولین اجرایی کشور دادند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پایان جلسه علنی امروز تذکراتی را به مسئولین اجرایی کشور دادند.

به گزارش ایلنا متن کامل این تذکرات که توسط عضو هیات رئیسه مجلس قرائت شد به شرح زیر است:

منوچهری نماینده پاوه به وزیر جهاد کشاورزی: توضیح علت عدم پیگیری درخواست اعمال ماده ۱۸ تشکیل دادگاه عمومی انقلاب در رابطه با پرونده های منابع طبیعی شهرستان‌های جوان‌رود و پاوه.

چهاردولی نماینده ملایر به وزیر کشور: توضیح علت عدم توجه به اجرای آیین نامه فرمانداری‌های ویژه؛ به رییس جمهور: توضیح علت عدم توجه به آثار تاریخی شهرستان ملایر.

جلیلی نماینده مسجدسلیمان، شریعتی نمانیده بهبهان به وزیر نیرو جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش: لزوم بازنگری در خرید تضمینی گندم و ضرر و زیان وارده به صیفی کاران.

شریعتی نماینده بهبهان به وزیر راه و ترابری: توضیح عدم نظارت بر جاده رامهرمز.

حسن نژاد نماینده مرند و جلفا به رییس جمهور: توضیح علت تعطیلی مجتمع مس این منطقه، به وزیر راه و شهر سازی: توضیح علت عدم توجه به حمل و نقل ریلی در مرند و جلفا.

حسینی نماینده قصرشیرین به وزیر اقتصاد: تسریع در پرداخت وام ازدواج.

شوهانی نماینده ایلام به وزیر نیرو: جلوگیری از تضییع بیت المال در سد سیمره.

فیروزی نماینده نطنز به وزیر نیرو و ارتباطات: جلوگیری از برداشت بی رویه آب در شهر بادرود و عدم آنتن‌دهی تلفن همراه.

قادری نماینده شیراز، فریدونی نماینده فیروزاباد، سقایی، شفیعی، ذوالانوار و موسوی و جباری مجمع نمانیدگان استان فارس به وزیر ارتباطات تسریع در حل مشکل واگذاری تلفن ثابت در شیراز و سایر شهرهای استان فارس.

جباری نماینده بندر لنگه به رییس جمهور: توضیح علت عدم اجرای قانون مصوب مجلس شورای اسلامی نسبت به ایجاد در روستاهای بالای ۳۵۰۰ نفر.

مقیمی نماینده بهشهر و جباری نماینده بندرلنگه و برومندی نماینده مرودشت و بائوج لاهوتی نماینده لنگرود و قاضی پور نماینده ارومیه، شجاعی کیاسری نماینده ساری، کاشانی نماینده زاهدان به وزیر کشور: منتفی کردن طرح تقسیم کشور به ۵ منطقه و جلوگیری از ایجاد التهاب در کشور.

قائدرحمت نماینده درود به وزیر کشور و رییس جمهور: صدور دستور لازم برای فعال‌سازی گمرک شهرستان های ازنا و درود.

قاضی پور نماینده ارومیه به وزیر راه لزوم انجام به موقع پروازهای ارومیه به رییس جمهور: تسریع در پرداخت حقوق معوقه سه ماهه کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی.

محجوب نمانیده تهران به رییس جمهور و وزیر کار: تسریع در اجرای استفساریه تبصره ۲ ماده ۷۶ قانون تأمین اجتماعی درباره محاسبه ۷۳۰۰ روز در مشاغل سخت و زیان‌آور.

رسایی نماینده تهران و کریمی قدوسی نماینده مشهد به وزیر اطلاعات: علت برگزاری جلسه وزیر اطلاعات با شورای مرکزی حزب منحله مشارکت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز