خبرگزاری کار ایران

جعفری در تذکر شفاهی:

وام ازدواج جوانان باید جدی گرفته شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۹۴۴

وزارت آموزش و پرورش نگرانی فرهنگیان در خصوص بیمه آتیه را رفع کند / ز سویی دیگر از وزیر کشور تقاضا دارم که دقت لازم در عادلانه بودن و قانونمند بودن تقسیمات کشوری و نیز توجه جدی به خواست مردم چناران و گریوان در خصوص مشکلات آنها مدنظر قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه ارائه نقشه اجرایی تحقق بخشی به سند تحول بنیادین و به کارگیری همه توان مردم و نظام باید مورد توجه قرار گیرد گفت: وزارت آموزش و پرورش باید نگرانی فرهنگیان در خصوص بیمه آتیه را رفع کند.

به گزارش ایلنا، قاسم جعفری در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: وام ازدواج جوانان باید جدی گرفته شود و کوتاهی وزیر اقتصاد و بانکهای عامل در این باره مدیونیت روز قیامت را در پی خواهد داشت.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان و جاجرد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هفته تجلیل از سربازان گمنام است ما وزارت اطلاعات قوی مستحکم، حساس به منافع نظام و مردم و نگران کننده دشمنان را می‌خواهیم. همچنین برای دلاور مردان عرصه ورزش ارزوی توفیق داریم.

وی تصریح کرد: از جانب نمایندگان ۵ استان به وزیر راه وشهرسازی در خصوص راه آهن گرگان، بجنورد و مشهد هشدار می‌دهیم. توجه عملی وزیر راه و شهرسازی به تکمیل جاده بجنورد، آشخانه و جنگل گلستان باید وجود داشته باشد. از سویی دیگر از وزیر کشور تقاضا دارم که دقت لازم در عادلانه بودن و قانونمند بودن تقسیمات کشوری و نیز توجه جدی به خواست مردم چناران و گریوان در خصوص مشکلات آنها مدنظر قرار گیرد.

جعفری تصریح کرد: همچنین توجه به راههای مرزی و تقویت عملی مرزنشینان در خراسان شمالی را خواستارم و به وزیر آموزش و پرورش در ارائه نقشه اجرایی تحقق بخشی به سند تحول بنیادی و به کارگیری همه توان مردم و نظام را تذکر می دهم.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در خصوص اجرای تبصره ماده ۱۷ مربوط به نیروهای خرید خدمت و رفع نگرانی فرهنگیان در خصوص بیمه آتیه به وزیر آموزش و پرورش تذکر می‌دهم. همچنین به وزیر جهاد کشاورزی درباره بیمه های کشاورزی بی فایده تذکر می‌دهم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز