خبرگزاری کار ایران

قاضی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پور:

وارد کردن لوله دست دوم از هند خیانت است

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۵۵۲

آیا سزوار است که ۱۹ کارخانه لوله‌سازی با میلیون‌ها دلار سرمایه‌گذاری و هزاران کارشناس به علت نداشتن سفارش تعطیل شود و یا با ظرفیت زیر ۲۰ درصد کار کنند.

نماینده مردم ارومیه گفت: آیا این خیانت نیست که پارس جنوبی لوله دست دوم از هند وارد کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نادر قاضی پور در جریان بررسی سوال ملی قاضی پور و محجوب از وزیر نفت در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی در واکنش به سخنان وزیر نفت تاکید کرد: ما بحثشخصی با آقای زنگنه نداریم. بلکه با زیرمجموعه ایشان بحثداریم که دستور وی را اجرا نمی‌کنند.

نماینده مردم ارومیه ادامه داد: اگر آقای وزیر نیازهای خود را از داخل تامین کند، بهره‌وری کل عوامل تولید بهبود می‌یابد چراکه یکی از عوامل مهم تعیین سقف تولیدات کل کشور میزان سفارشی است که به بخش تولید داده می‌شود.

قاضی‌پور خطاب به وزیر خاطرنشان کرد: آیا سزوار است که ۱۹ کارخانه لوله‌سازی با میلیون‌ها دلار سرمایه‌گذاری و هزاران کارشناس به علت نداشتن سفارش تعطیل شود و یا با ظرفیت زیر ۲۰ درصد کار کنند.

وی گفت: طی سال‌های اخیر با واردات بیش از هزار کیلومتر لوله به کشور ضربه بزرگی به لوله‌سازی کشور وارد شد. آیا این خیانت نیست که پارس جنوبی لوله دست دوم از هند وارد کند.

وی بار دیگر تاکید کرد: اگر کارخانجات تولید لوله از وزارت نفت سفارش نداشته باشند ورشکسته می‌شوند و بانک‌ها آنها را تصرف خواهند کرد و هزاران کارگر و مهندس بیکار خواهند شد.

قاضی پور خاطرنشان کرد: در حالیکه انواع لوله‌ها توسط شرکت ساپکو تولید می‌شود، اما وزیر از آلمان لوله خریداری کرده و این در حالی است که خرید خارجی پورسانت، ‌هدیه و فساد دارد و ما از آقای زنگنه می‌خواهیم که از تولید ملی استفاده کند و این فرصت طلایی را از دست ندهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز