خبرگزاری کار ایران

توکلی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

جزئیات دیدار مجمع نمایندگان استان لرستان با رئیس جمهور

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۲۴۰

در این دیدار، آقای رئیس جمهور به استفاده و فعال کردن بخش‌ خصوصی در طرح‌ها و پروژه‌های استانی تاکید داشتند و گفتند که باید بخش خصوصی و مردمی را برای حل مشکلات درگیر کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان به تشریح جلسه امروز این مجمع با رئیس جمهور پرداخت.

محمدتقی توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص جلسه امروز مجمع نمایندگان استان لرستان با رئیس جمهور گفت: جلسه امروز، با حضور نمایندگان استان لرستان، استاندار، رئیس جمهور و معاونین ایشان تشکیل شد.

وی ادامه داد: در ابتدای این برنامه، بنده به عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان، به معرفی بخش‌ها، ظرفیت‌ها و مشکلات استان پرداختم و پیشنهادات مجمع نمایندگان برای حل مشکلات و استفاده از ظرفیت‌ها را به ایشان تقدیم کردم و سپس نمایندگان استان نیز به بیان مشکلات حوزه‌های انتخابیه‌ خویش پرداختند.

نماینده مردم الیگودرز با بیان اینکه آقای روحانی، استان لرستان را، استانی با ثبات و ممتاز با مردمی خوب و متدین معرفی کرد، اظهار داشت: رئیس جمهور در صحبت‌هایشان گفتند که استان لرستان با توجه به ویژگی‌های جفرافیایی می‌تواند قلب اقتصادی کشور باشد به طوری که فعالیت‌هایش بر مناسبات اقتصادی بسیار تاثیرگذار باشد.

توکلی با اشاره به سفر استانی رئیس جمهور به این استان در روزهای آتی تصریح کرد: آقای روحانی در این دیدار گفتند که در سفرشان به استان به جمع‌بندی طرح‌ها و پیشنهادات برای حل مشکلات استان می‌پردازند.

رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان افزود: در این دیدار، آقای رئیس جمهور به استفاده و فعال کردن بخش‌ خصوصی در طرح‌ها و پروژه‌های استانی تاکید داشتند و گفتند که باید بخش خصوصی و مردمی را برای حل مشکلات درگیر کرد.

وی در پاسخ به این سوال که مهمترین درخواست‌های شما از رئیس جمهور در این دیدار چه بود، ابراز داشت: یکی از درخواست‌های ما، توجه در بخش خدمات دولتی مانند تکمیل پروژه‌های آبرسانی، گازرسانی بهداشت است که متاسفانه هم شهرها و هم روستاهای ما در این باره، کمبودهای جدی دارند.

نماینده مردم الیگودرز ادامه داد: ما درخواست کردیم ساخت طرح‌های زیرساختی‌ای مانند راه‌آهن، بزرگراه‌ها و راه‌های مواصلاتی تقویت بشوند و با اجرای طرح‌های راکد، ساخت و حمایت از طرح‌های سرمایه‌گذاری در پروژه‌های نفتی، پتروشیمی و دانش‌بیان در حل مشکلات اشتغال و افزایش درامد سرانه کمک کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز