خبرگزاری کار ایران

آصفری در تذکری شفاهی:

مسئولان دستگاه قضا فاصله خود را با مردم کم کنند

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۷۵۰

همه مسئولان و سران قوا در هر سطحی که هستند باید به دغدغه‌های مردم توجه کنند. / وقتی قرار است عدالت در جامعه اجرا شود، لازم است که سخنان مردم استماع شود، چرا که مردم بعضاً به ادارات دادگستری استان‌ها می‌روند، اما نمی‌توانند با مسئولان این ادارات ارتباط برقرار کنند.

نماینده مردم اراک و کمیجان از رئیس قوه قضائیه خواست تا تاکید کند که مسئولان دستگاه قضا فاصله خود را به مردم کم کنند و با آنها در ارتباط باشند تا بتوانند راحت‌تر دغدغه‌های آنان را دنبال کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدحسن آصفری در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی درتذکری به رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه مردم نسبت به عملکرد دستگاه قضایی ناراضی هستند، گفت: وقتی قرار است عدالت در جامعه اجرا شود، لازم است که سخنان مردم استماع شود، چرا که مردم بعضاً به ادارات دادگستری استان‌ها می‌روند، اما نمی‌توانند با مسئولان این ادارات ارتباط برقرار کنند.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مردم ولی‌نعمت ما هستند و این نباید فقط در شعار و سخنان رسانه‌ای باشد و در عمل باید پیاده شود، گفت: همه مسئولان و سران قوا در هر سطحی که هستند باید به دغدغه‌های مردم توجه کنند.

وی افزود: اینکه بخواهیم در اتاق‌ها را ببنیدم و نتوانیم مردم را ملاقات کنیم، با آن اهداف و سیره حضرت امام(ره) و منویات رهبری مطابقت ندارد.

آصفری از رئیس قوه قضائیه خواست تا تاکید کند که مسئولان دستگاه قضا فاصله خود را به مردم کم کنند و با آنها در ارتباط باشند تا بتوانند راحت‌تر دغدغه‌های آنان را دنبال کنند.

وی در تذکری به هیات رئیسه مجلس گفت: چندین ماه است که درخواست تحقیق و تفحص از شرکت شمسا متعلق به سازمان حج و زیارت که تنها شرکت انحصاری اعزام زائر به عتبات عالیات است از کمیسیون فرهنگی به هیات رئیسه ارائه شده است، ‌ اما متاسفانه به این درخواست توجهی نشده است.

نماینده مردم اراک و کمیجان همچنین نسبت به اعلام وصول نشدن تحقیق و تفحص از وام ازدواج و صندوق ذخیره فرهنگیان که چندین میلیون نفر از جمعیت کشور را پوشش می‌دهد، تذکر داد و گفت: آیا خدای ناکرده، در این میان بده بستانی است که این تحقیق و تفحص اعلام وصول نمی‌شود؟

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز