خبرگزاری کار ایران

نقوی حسینی مطرح کرد؛

بررسی بحران آب در کشور در جلسه کمیسیون امنیت ملی

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۹۶۹

در این جلسه استرداد " لایحه چگونگی تشکیل و نحوه‌ی رسیدگی هیات‌های انضباطی نیروهای مسلح به شماره چاپ ۹۱ و اعمال اصلاحات لازم مطابق درخواست ستاد کل نیروهای مسلح به تصویب رسید.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به جلسه امروز کمیسیون متبوعش گفت: این جلسه به موضوع بسیارمهم " بحران آب " اختصاص یافت. با توجه به تاثیر بحران آب بر امنیت ملی از یک سو و خشکسالی و نیاز شدید به آب به ویژه در روستاهای مرکزی کشور، راهکارها و روش‌های تامین آب مورد بحثقرار گرفت.

به گزارش ایلنا، سیدحسین نقوی حسینی اظهار داشت: در ادامه جلسه " طرح الحاق یک بند به ماده(۴۰) قانون خدمت وظیفه‌ی عمومی " که در کمیته دفاعی کمیسیون اصلاح و تصویب شده بود به بحثگذاشته شد. بر اساس طرح مذکور نوه‌های جد یا جده‌ی بی‌سرپرست، ناتوان و بیمار که فرزند تک پسر آنان شهید شده و نیازمند مراقبت است با رضایت جده یا تایید بنیاد شهید و امور ایثارگران از معافیت کفالت برخوردار می‌شوند. طرح مذکور به تصویب کمیسیون رسید.

نقوی حسینی گفت: همچنین در این جلسه استرداد " لایحه چگونگی تشکیل و نحوه‌ی رسیدگی هیات‌های انضباطی نیروهای مسلح به شماره چاپ ۹۱ و اعمال اصلاحات لازم مطابق درخواست ستاد کل نیروهای مسلح به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه در این جلسه، اعضا ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام موسی کاظم(ع) و گرامیداشت سوم خرداد سالگرد فتح خرمشهر، مبعثرسول اکرم(ص) را به همه مسلمانان جهان به ویژه ملت مسلمان ایران تبریک گفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز