خبرگزاری کار ایران

پیرموذن در گفت‌وگو با ایلنا:

خودسرها ملعبه دست منفعت‌طلبان هستند

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۳۰۳

درست است که از نفت خیلی به مردم پول و ثروت نرسید اما برای آنهایی که امروز هیاهو می‌کنند از تحریم ها نانی فراهم شده است.

نماینده مردم اردبیل افراطیون را نیروهای سازمان یافته‌ای قلمداد کرد و گفت: کسانی که پشت پرده افراطیون هستند بدانند اگر صدای مردم را نشنوند مورد غضب و نفرین و سرزنش تمام آحاد جامعه قرار می‌گیرند.

کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه باید ملاک عمل همه ما قانون اساسی باشد تا دیگر شاهد بداخلاقی‌های سیاسی نباشیم، گفت: پیامبر اسلام(ص) می‌فرمایند افراطیون بهره‌ای از اسلام نبرده‌اند و علیرغم اینکه این کشور فرهنگی تاریخی و پیشینه‌دار دارد اما موانع فرهنگی عدیده‌ای نیز وجود دارد که افراط و تفریط یکی از اصلی‌ترین مشکلات فرهنگی جامعه است.

وی بهادادن به شخصیت‌هایی همچون آیت الله هاشمی رفسنجانی و سید حسن خمینی را ضروری خواند و اظهار کرد: اتحاد داخلی و ابراز احترام هرچه بیشتر نسبت به آیت‌الله هاشمی که از ارکان انقلاب هستند و نوه حضرت امام(ره) که مورد وثوق و چهره‌های محبوب این انقلاب قرار دارند، موجب افزایش سرمایه اجتماعی و موجب نشان دادن چهره منسجم جمهوری اسلامی در مقابل کشورهای خارجی و غربی است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: امیدوارم این عزیزان اگر واقعا ولایی هستند از رفتارهای فراقانونی که یکی از آنها حادثه قم بود و مقام معظم رهبری هم در مورد آن تذکر دادند دست بردارند و دل در گرو توسعه منافع کشور ببندند.

وی افراطیون را نیروهای سازمان یافته‌ای قلمداد کرد و ادامه داد: سردمداران پشت پرده برای حفظ منافع خود و پیشبرد اهداف خود این افراد را علم می کنند و در واقع بیشترشان ملعبه دست این اشخاص منفعت‌طلب هستند اما باید به این حدیثاز پیامبر توجه کنند که ’بدبخت‌ترین انسان‌ها آنهایی هستند که آخرت خود را برای دنیای دیگران از بین می‌برند‘.

عضو فراکسیون رهروان ولایت ادامه داد: نباید اجازه بدهیم افراط و تفریط‌ها چهره رحمانی و متعالی اسلام و ایران که درخشان‌تر از همه ملل عالم است مخدوش شود و کسانی که پشت پرده افراطیون هستند بدانند اگر صدای مردم را نشنوند مورد غضب و نفرین و سرزنش تمام آحاد جامعه قرار می‌گیرند.

پیرموذن جایگاه مادی تندورها را خوب ارزیابی کرد و تصریح کرد: درست است که از نفت خیلی به مردم پول و ثروت نرسید اما برای آنهایی که امروز هیاهو می‌کنند از تحریم ها نانی فراهم شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز