خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم ارومیه از آخرین اخبار فراکسیون جدید مجلس می گوید؛

عنوان اراده ملت احتمالا جایگزین اعتدال می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۲۴۷

آن چیزی که مهم است صدای مردم، خواسته‌ها و حل مسائل و مشکلات آنهاست و تشکیل سومین فراکسیون نیز برای رسیدن سریع‌تر به این هدف است / علاوه بر علی مطهری؛ مسعود پزشکیان، غلامرضا تاجگردون و علیرضا محجوب نیز از فعالین این فراکسیون هستند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در خصوص آخرین اخبار از تشکیل فراکسیون جدید مجلس اظهار کرد: علاوه بر علی مطهری، نمایندگان اصلاح طلبان مجلس همچون مسعود پزشکیان، غلامرضا تاجگردون و علیرضا محجوب نیز از فعالین این فراکسیون هستند.

عابد فتاحی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، در خصوص آخرین اقدامات هیات موسسان سومین فراکسیون سیاسی مجلس گفت: هفته گذشته مجلس برای سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیشان تعطیل بود و به همین خاطر جلسه‌ای برای قطعی کردن تشکیل فراکسیون نداشته‌ایم، اما از هفته آینده جلسات هیات موسسین از سر گرفته می‌شود و ضمن توزیع فرم‌ها برای اعضا، هیات رییسه فراکسیون نیز مشخص می‌شود.

وی از حضور قطعی علی مطهری به عنوان یکی از موسسان این فراکسیون خبر داد و گفت: علاوه بر علی مطهری اصلاح طلبان مجلس همچون مسعود پزشکیان، غلامرضا تاجگردون و علیرضا محجوب نیز از فعالین این فراکسیون هستند.

نماینده مردم ارومیه در پاسخ به این سوال که نام فراکسیون در ‌‌‌نهایت چه خواهد بود؟ ابراز کرد: بر روی نام فراکسیون همچنان بحثوجود دارد، زیرا در ابتدا نام اعتدال مطرح بود و شبهه‌ای به وجود آمد که این فراکسیون حامی دولت است و بدون قید و شرط از اقدامات و سیاست‌های دولت پشتیبانی می‌کند.

وی ادامه داد: اصلا چنین مسئله‌ای وجود ندارد و نمایندگانی که جزو هیات موسس این فراکسیون هستند، بیشتر از اصلاح طلبان، مستقلین و معتدلین مجلس هستند و چنین افتراهایی به این نمایندگان به هیچ وجه وارد نیست.

وی ادامه داد: پس از آنکه از نام اعتدال صرف نظر شد پیشنهاد نام گذاری با عنوان صدای ملت مطرح گشت که بخاطر اینکه پیش از آن تلاش‌هایی برای نام گذاری فراکسیونی دیگر با این نام مطرح شده بود، این نام نیز منتفی شد. اراده ملت گزینه جدید است، اما این نام نیز قطعی نشده است.

فتاحی هدف هیات موسس از تشکیل سومین فراکسیون سیاسی مجلس را رقم زدن اقدامی به نفع مردم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و گفت: به عنوان یکی ازاعضای این هیات اعلام می‌کنم تمام نماینده‌ها همانند برادر برایم ارزرش دارند، اما آن چیزی که مهم است صدای مردم، خواسته‌ها و حل مسائل و مشکلات آنهاست و تشکیل سومین فراکسیون نیز برای رسیدن سریع‌تر به این هدف است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز