خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ در گفتگو با ایلنا:

بررسی شکایت خریداران کامیون‌های هوو در کمیسیون اصل ۹۰

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۹۱۰

طبق گزارش شرکت ایران خودرو دیزل بین ۶ تا ۱۵ میلیون برای هر کامیون گرانفروشی کرده است

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ گفت: طبق گزارش شرکت ایران خودرو دیزل بین ۶ تا ۱۵ میلیون برای هر کامیون گرانفروشی کرده است

مصطفی افضلی‌فر در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص جلسه امروز کمیسیون اصل ۹۰ مبنی بر بررسی شکواییه کریمی قدوسی نماینده مشهد از مسئولین شورای عالی امنیت ملّی گفت: این جلسه به دلیل عدم حضور کریمی قدوسی و درخواست شورای امنیت ملّی و معاون پارلمانی رئیس جمهور به جلسه آینده موکول شد.

وی گفت: در این جلسه بررسی شکایت تعدادی از خریداران کامیون‌های هوو با حضور مدیر عامل شرکت ایران خودرو دیزل و رئیس سازمان تعزیرات در دستور کار قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ ادامه داد: در این جلسه در خصوص نحوه شکل‌گیری و رسیدگی به پرونده مباحثی مطرح شد که بیشتر شکایات افراد مربوط به گرانفروشی شرکت ایران خودرو دیزل بود.

وی افزود: طبق این گزارش این شرکت بین ۶ تا ۱۵ میلیون برای هر کامیون گرانفروشی کرده است. همچنین بیان شد از مجموع ۱۲ هزار نفر شاکی این پرونده ده هزار نفر با مصالحه حل شده است و برای این کار ۵۱ میلیارد تومان اختصاص داده شده است.

افضلی فر ادامه داد: حدود ۲۸۰۰ شکایت نیز در دست اجرا است که قرار است در اسرع وقت رسیدگی و حکم آن صادر شود. چراکه اغلب این افراد از رانندگان زحمت‌کشی هستند که برای کمسیون استیفای حقوق آنها در اولویت است. برای همین قرار شد اول پرداخت‌ها انجام شود و بعد مشخص شود که چه قدر باید به حساب دولت واریز گردد.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شد شرکت ایران خودرو دیزل لیست کسانی که به آنها خسارت وارد شده است را با اعداد و ارقام مشخص تا یک هفته به کمیسیون تحویل دهد و سازمان تعزیرات نیز از روند از نظارت خود بر اجرای احکام گزارشی را ارائه کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز