خبرگزاری کار ایران

قائید رحمت در تذکری شفاهی:

مشکلات آب شرب شهری و روستایی درود و ازنا سریعتر مرتفع شود

کد خبر : ۱۶۱۲۱۶

در جهت اجرای شایسته سالاری در ادارات استان گلستان اقدام عاجل صورت گیرد به طوری که هنوز در برخی ادارات این استان مانند سازمان حفاظت از محیط زیست، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشکلات جدی وجود دارد. / هر چه سریع‌تر به مشکلات آب شرب شهری و روستایی و همچنین مشکلات فاضلاب درود و ازنا رسیدگی شود.

نماینده مردم درود و ازنا از وزیر نیرو درخواست کرد تا هر چه سریع‌تر به مشکلات آب شرب شهری و روستایی و همچنین مشکلات فاضلاب درود و ازنا رسیدگی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس قائیدرحمت در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در تذکری شفاهی به رئیس جمهور گفت: تقاضا می‌کنم از طرف مردم استان گلستان سفر به این منطقه از سوی دولت تسریع یابد که این استان با مشکلات جدی مواجه است.

نماینده مردم درود و ازنا با اشاره به اینکه استان گلستان مشکلات جدی در بخش اشتغال دارد، افزود: این استان رتبه اول در نرخ بیکاری را به خود اختصاص داده است.

وی بخشودگی سود و جرایم وام‌های ارائه شده برای بازسازی خسارات ناشی از زلزله سال‌های ۸۵ و ۸۹ شهرستان درود را از سوی رئیس جمهور خواستار شد و گفت: تقاضا می‌کنم به این موضوع هرچه زود‌تر رسیدگی شود.

قائید رحمت ادامه داد: در جهت اجرای شایسته سالاری در ادارات استان گلستان اقدام عاجل صورت گیرد به طوری که هنوز در برخی ادارات این استان مانند سازمان حفاظت از محیط زیست، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشکلات جدی وجود دارد.

وی در تذکری به وزیر راه و شهرسازی نیز خواستار بیان علت تعطیلی بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی درود شد و از وزیر نیرو نیز برای زمان آغاز رهاسازی حق آب به سد درود تذکر داد.

نماینده مردم درود و ازنا همچنین از وزیر نیرو درخواست کرد تا هر چه سریع‌تر به مشکلات آب شرب شهری و روستایی و همچنین مشکلات فاضلاب درود و ازنا رسیدگی شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در تذکری به وزیر ورزش و جوانان نیز گفت: تکمیل سکوی ورزشگاه تختی و تکمیل ورزشگاه ۲۰ هزار نفری درود و همچنین آغاز ساخت سالن ورزشی چند منظوره ازنا هر چه سریع‌تر در دستور کار قرار دهد.

نماینده مردم درود و ازنا در تذکری به وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز خواستار تسریع در تکمیل طرح‌های صنعتی و تجاری نیمه تمام درود و ازنا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز