خبرگزاری کار ایران

سوال سه نماینده از وزیر نفت از دستور کار علنی مجلس حذف شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۹۳۶

در حالی که طبق دستورکار اعلام شده در سایت مجلس، سؤال حمید رسایی، علی‌اصغر زارعی و روح‌الله حسینیان نمایندگان تهران از بیژن زنگنه وزیر نفت در دستور کار جلسات اولین هفته کاری پارلمان در سال جدید قرار داشت، اما دستور کار تغییر کرد و این سؤال از دستورکار حذف شد.

سؤال حمید رسایی، علی‌اصغر زارعی و روح‌الله حسینیان نمایندگان تهران از بیژن زنگنه وزیر نفت از دستور کار دستور کار جلسه علنی حذف شد و سخنرانی حضرت آیت‌الله استادی از فضلای حوزه علمیه قم در ابتدای جلسه علنی فردای پارلمان در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، در حالی که طبق دستورکار اعلام شده در سایت مجلس، سؤال حمید رسایی، علی‌اصغر زارعی و روح‌الله حسینیان نمایندگان تهران از بیژن زنگنه وزیر نفت در دستور کار جلسات اولین هفته کاری پارلمان در سال جدید قرار داشت، اما دستور کار تغییر کرد و این سؤال از دستورکار حذف شد.

بر این اساس سخنرانی حضرت آیت‌الله استادی از فضلای حوزه علمیه قم در ابتدای جلسه علنی فردای پارلمان در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

همچنین ارائه گزارش علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی و محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در زمینه «اقتصاد مقاومتی، هدفمندسازی یارانه‌ها و سیاست‌های دولت و وزارتخانه‌های ذی‌ربط در حوزه‌های مذکور» و ارائه گزارش محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور درمورد «نحوه اجرای قانون بودجه سال ۱۳۹۳ کل کشور، ضوابط و آیین‌نامه‌های اجرایی آن و همچنین اقتصاد مقاومتی» در دستور کار مجلس قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز